Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [4547]  [ 4548 ]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555] 
22 Ağustos 2011 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı:
sesin çok hoş,çokta güzel söylemişsin :)ben çook beğendim :))
teşekkürler


yakuli - 23.10.2011 16:55:49

Demolar - Ruhum
18 Ekim 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
çok güzel olmuş agzına sağlık yakuli ;)
sağolasın :)


yakuli - 23.10.2011 16:54:27

Demolar - Ruhum
16 Ekim 2011 Pazar tarihinde Git@rissT yazmıştı:
harikasın dostum . helal olsun ...
teşekkür ederim .


yakuli - 23.10.2011 16:54:10

Demolar - Gökhan Türkmen-Yüreğim
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
Tek kelime ile KUSURSUZ...
çok sagolun :)


emrektunca - 23.10.2011 16:46:50

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süperötesii:)
çok teşekkürler halil in şarkıları asıl süper olan :P


emrektunca - 23.10.2011 16:45:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  - AKOR
ritim burdan anlatılmaz kendın bulmalısın dostum


suskungitarist - 23.10.2011 16:42:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Rapsodi İstanbul  - AKOR
bu şarkı 2 ritim birleştirilerek çalınıyo ilk ritim AAA AY ikinci ritim ise AY Y Y AY bi akor birinci ritimle ikinci akor 2. ritimle çalınır ve böyle devam eder


'GiTaRisT' - 23.10.2011 16:21:35

Demolar - Gökhan Türkmen-Yüreğim
Tek kelime ile KUSURSUZ...


sessiztranzpoze - 23.10.2011 16:10:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 2 - AKOR
gitar elimden dusmuyoo emegıne elıne saglık


hilal17 - 23.10.2011 15:45:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 2 - AKOR
AM C DM AM
Kendimi esir aldim, çalmadi yine telefonlar
AM C DM AM
Alisirim sanmistim yüregimde sancim var
DM AM DM AM
Gel etme nazli günes, sensin gönlüme es
G EM AM
Beni biraz anlasana
DM AM DM AM
Ölürüm askina yar, ölürüm diyar diyar
G EM AM
Beni biraz anlasana

C DM AM
Oooooooffff saril bana
G EM AM
beni biraz anlasana


Arkadaşlar kesinlikle doğrusu budur. beni biraz anlasana bölümünde mi minör basılacak majör değil!!! adım kadar iddalıyım kesinlikle doğru akorlar budur!! Gitar hocam vermişti bu akorları şarkıyı görünce hatırladım. Yanlış diyenler varsa bir gitar kursuna müracaat etsinler!


metinoktay - 23.10.2011 15:40:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  ver 3 - AKOR
1 gibi geldi bana yea


myguitar_me - 23.10.2011 15:39:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Ki Sevmekten Hiç Usanmam  ver 5 - AKOR
tebrikler


hilal17 - 23.10.2011 15:38:41

Sayfalar:  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [4547]  [ 4548 ]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555] 

Anket
duman_anıl soruyor:
En iyi gitar markası hangisi sizce?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,15 saniye.