Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [ 4553 ]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559]  [4560] 
Demolar - Bırak Essin Rüzgar
ney sesi pek temiz olmamıs birazda reverb verseydin daha etkili olurmus bence


bariscapt - 22.10.2011 15:05:20

gökhan türkmen


gitarist-38 - 22.10.2011 15:02:50

cok severım parca yı :) guzel yorum


gitarist-38 - 22.10.2011 14:41:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur  ver 2 - AKOR
akorlar doğru arkadaslar sadece sizin ses tonunuza uymuyo olabilir transpoze edebilirsiniz.Yanlış değil.


nickyoh - 22.10.2011 13:39:43

Demolar - Zifiri
güzel olmuş emeğinize sağlık grup Fötr


kilic - 22.10.2011 13:13:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Tam Dört Yıl Olmuş Dün  - AKOR
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde babyface1454 yazmıştı:
bence nakarata kadar olan f#m e d yerıne f#m e bm daha ii oluyor ama nakarat dogru kesınlıkle.benım gorusum...
Bm pek oturmuyor oraya. D en doğrusu.


JasonMraz - 22.10.2011 13:03:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Çayımın Şekeri  - AKOR
süpersn


cenbelos - 22.10.2011 12:53:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Islak Islak  ver 8 - AKOR
Tek kelimeyle harika olmuş kardeşim.Çok iyi çıkmış akorlar..
Ölümüne *Barış Akarsu* :)


elektroakustik* - 22.10.2011 11:50:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Aydın - Gözden Yaş Akmaz Kalbum Oturmuş Ağlar  - AKOR
24 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde Kadir Kara yazmıştı:
1 2 2 1 2 1 2

1'ler aşaya 2'ler yukarıya.. (:
arpej pimam şeklindemı


darknes0808 - 22.10.2011 11:29:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Aydın - Gözden Yaş Akmaz Kalbum Oturmuş Ağlar  - AKOR
giriş arpej nasıl oluyo ?


darknes0808 - 22.10.2011 11:28:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Yastayım  ver 6 - AKOR
ilk sıra arpej çalınacak galıba ama arpeji ne parçanın???


darknes0808 - 22.10.2011 11:18:04

22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Abi amaç diyor ki; sen gitarın sesine göre söylüyosun yani gitara eşlik ediyosun..bırak gitar sana eşlik etsin :)
Çok doğru söylüyorsun Erdi..Aynen öyle bir durum var evet..


smert62 - 22.10.2011 10:31:39

Sayfalar:  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [ 4553 ]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559]  [4560] 

Anket
acoustic soruyor:
Gitar çalarken parmak mı pena mı kullanırsınız?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,13 saniye.