Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur ver 2 - AKOR
akorlar doğru arkadaslar sadece sizin ses tonunuza uymuyo olabilir transpoze edebilirsiniz.Yanlış değil.
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde babyface1454 yazmıştı: bence nakarata kadar olan f#m e d yerıne f#m e bm daha ii oluyor ama nakarat dogru kesınlıkle.benım gorusum...
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Abi amaç diyor ki; sen gitarın sesine göre söylüyosun yani gitara eşlik ediyosun..bırak gitar sana eşlik etsin :)
Çok doğru söylüyorsun Erdi..Aynen öyle bir durum var evet..