Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [ 4556 ]  [4557]  [4558]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563] 
19 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde erdemates yazmıştı:
12 Eylül 2011 Pazartesi tarihinde alaz. yazmıştı:
Amaçç Çokk GüzeL OLmuşş keyifLE dinLedimm
tbrk :))) :D
Gercekten güzel olmus ..
teşekkürler:).


Li Paris Man - 21.10.2011 20:12:08

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
o ses türkiyeeeeeeeee :) bence burda
hahahaha :) abicim cok sagolasın :))


eraytalay - 21.10.2011 19:53:16

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
eray harikasın ne diyim ki..
dostum çok tesekkur ederım dusunceler karsılıklı ;)


eraytalay - 21.10.2011 19:52:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Ebedi Aşkım  - AKOR
F# degilde F#m olmali ;)


esragtr - 21.10.2011 19:30:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Black Eyed Peas - Pump İt  ver 5 - TAB
Tek kelimeyle MÜKEMMEL----! Eline Kulağına Emeğine sağlık Kardsesim <3


CanSeyran - 21.10.2011 18:45:08

Demolar - Özhan-Yeterki
Tebrikler güzel çalışma olmş :)


Si41 - 21.10.2011 18:12:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Açık Adres  - AKOR
arkadaş bi arpej yazamadın güven yazda bizda çalalım


bilmezburak_139 - 21.10.2011 17:48:26

Anketler - Sizce Şu Anda Türkiye'de Adam Gibi Müzik Yapan Var mı?
ATHENA


AthenaKolik - 21.10.2011 17:22:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Çetin - Oyuncak Dünya  ver 2 - AKOR
open d tuning de çalacaksınız bu parçayı. başka türlü orjinalini yakalayamazsınız.


YaziTura28 - 21.10.2011 17:03:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Başaran - Sana Ölürüm  ver 2 - AKOR
Çok kötü olmuş kusura bakmayın ama :/ hiç alakası yok gibi yani..


GoRaNfb - 21.10.2011 16:50:34

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
02 Ekim 2011 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
Gece Yolcuları - alternatif pop
Haluk Levent - Anadolu rock adı altında folk bir distortion pop
Emre Aydın - Alternatif slow pop
Duman - Alternatif Grunge (Arabesk beslemeli)
Şebnem Ferah - Hard Rock öğeleri barındıran alternatif
Gripin - Alternatif pop
Athena - Ska (hemen bütün şarkıların melodileri arak),
Manga - Nu-metal tadında alternatif rap-pop

Şimdi yazdıklarımı eleştrinlerde olabilir. Rock'n Roll dan Rock dan bahsediyorsunuz.

Nerede Mavi Sakal? - Bir zamanların kara borsada satılan albümü?
Nerede Kargo? - Bir zamanların buram buram kokan rock riffleri ? Çoğu arak da olsa
Nerede Yavuz Çetin? - Blues un türkiyede ki belki de tek temsilcisiydi.

Dumana blues yapıyor diyenler olmuş. Siz "Blues" hiç mi dinlemediniz? Madem dinlemediniz niye yorum yapıyorsunuz bilmediğiniz konularda? Grunge tadı var deseniz bir nevi ama Blues un "b" si yok Dumanda. İki tane blues kalıbı çalınca blues yapılmıyor, 2 distortion la rock yapılmadığı gibi. Şu zihniyetten ne zaman kurtulacaksınız?

Türkiye de ki en iyi rock albümlerini Kargo ve Mavi Sakal çıkarmıştır. Kargonun ilk albümlerini alıp ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Sen bir meleksine kadar olanlar.
Yalnızlık Mevsimi albümünü alıp dinleyin, sonra gelip Dumandan Athenadan bahsedin.

Yine Mavi Sakalın iki yol albümü aynı kıvamdadır. Bir çoğunuzun haberi bile yoktur eminim.

Rock formatından bahsedecekseniz ayrıca Tarkan dan "Biz Nereye" şarkısını dinlemenizi tavsiye ederim. Türkiyenin gelmiş geçmiş en iyi rock parçalarından birisidir, Gerçek anlamda çıkış yaptığı albümden, adını hatırlamıyorum - A acaipsin olabilir?

Ayrıca nerde Barış Manço? Yine Blues ve Rock'n Roll diyen bir adamın "Barış Manço in Japan" albümünü dinlememiş olmasına ben ancak gülerim. Dinleyin ve gerçek müziği, rock'n roll blues nasıl yapılır görün.

Şu Dumanı sevin, prim verin, isterseniz tapın beni ilgilendirmez ama yok Rock yapıyor Blues yapıyor diye saçmalamayın. İyice kavramları karıştırır olmuşsunuz.
Arkadaşım athenanın yanına parantez açıp hemen bütün melodileri arak yazmışsın.Biraz dinlesen görüceksin arak olmadığını o arak dediklerinde özel olarak izin alınıp cover len miş paraçalardır.Araştırmadan etmeden konuşma önyargılı davranma konuştuklarına ve yazdıklarına dikkat et bence sen yapta athenenın müzikleri gibi kaliteli müzik yapda görelim iyi oku bunu ve şu yorumunda bi düzeltme yap bnce artık geç bile kalmışsın bnce.


AthenaKolik - 21.10.2011 16:32:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon  - AKOR
keşke bu işkenceyi buradada paylaşmasaydınız ya :D bu şarkı denilen şeyin gidişatı bozuk notalardan ibaret...


kilic - 21.10.2011 16:32:00

Sayfalar:  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [ 4556 ]  [4557]  [4558]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563] 

Anket
derbeder. soruyor:
Akustik ama hangisi??







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.