|
|
|
Abi amaç diyor ki; sen gitarın sesine göre söylüyosun yani gitara eşlik ediyosun..bırak gitar sana eşlik etsin :)
Erdi_256 - 22.10.2011 10:27:27
|
|
Amaç çalarken şarkı söyleme değişik bir kooridinasyon işi veya senkronizasyonda deneblir..Ritim doğru olursa ve gitarıçok daha güzel çaldıkça daha güzel olacak . Dediğin gibi zamanlaçalıştıkça daha iyi olabilir. Teşekkür ederim.
smert62 - 22.10.2011 10:11:05
|
Demolar - Kutsi - Bambaşka
tek kelimeyle mükemmel..
..electric.. - 22.10.2011 08:35:22
|
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: emeginize saglık farklı bir tarz olmus tebrikler dilerim daha çok besteler dinleriz sizden müzikle kal... teşekkürler :D umarım buradaki "farklı" kulağa hoş gelen cinstendir :D evet o anlamda demek istedim :D güzel ve farklı olmuş tekrar tebrikler...
emrektunca - 22.10.2011 02:35:57
|
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: çok güzel olmuş emeğinize sesinize sağlık teşekkürler :D
togaykurtulus - 22.10.2011 01:51:15
|
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: emeginize saglık farklı bir tarz olmus tebrikler dilerim daha çok besteler dinleriz sizden müzikle kal... teşekkürler :D umarım buradaki "farklı" kulağa hoş gelen cinstendir :D
togaykurtulus - 22.10.2011 01:51:03
|
Demolar - Suat Seçkin - Haydi Erkekler Savaşa
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı: davullu basslı kanal kayıtlı gitarlı parçalar :D gayet güzel ellerinize sağlık teşekkür ederim :)
Seckins - 22.10.2011 01:48:21
|
Demolar - MeltemGibi-Hello (Evanescence)
grubun en güzelşarkılarından biridir orjinali.. sen de gayet yorumlamışsın.. sesin 70 80 li pop şarkılarında da çok başarılı olacakmış gibi geldi bi an.. Mabet müzik grubundan Togay ben.. Eğer Ankara da yaşıyorsan bu yetenekle bir kaç kayıt almak isteriz.. Grubun müziği profilimde eklediğim demolarda..
togaykurtulus - 22.10.2011 01:45:00
|
Demolar - Mabel Matiz - Söylese O Ben Söyleyemem
müthiş olmuş tebrikler...
as_ - 22.10.2011 01:42:21
|
Demolar - Suat Seçkin - Haydi Erkekler Savaşa
davullu basslı kanal kayıtlı gitarlı parçalar :D gayet güzel ellerinize sağlık
togaykurtulus - 22.10.2011 01:41:54
|
merhaba, şimdi şarkıyı tanımlarken "senfonik rock" demişsin, ama ben senfoni ensturmanlarının en karakteristik olan çello-keman gibi yaylıları gibi üflemeli de pek duymadım. Tarz elbette senin tanımladığın gibidir ama davullar elektro davul tonları, bass gitar pop bassı-şarkı zaten pop ballad- yani rock adına ancak gitar var ama onun da tonları rock tonundan çok erkin koray tonu gibi, yani çok modern bir sound diyemeyecem.
Bu şarkıyı cover lamak bence gayet güzel bir fikir, akustik davul ve hafif compresorlu bir bass tonu alt yapı piyana flüt veya düdüksüz daha etkileyecektir. Gitar tonları konusunda daha çok çalışman lazım, sanıyorum ki müzik yazılımı kullanıyosun, cubase tavsiye ederim, bass ve davul konusunda da fikrimi paylaşabilirim. Gitar tonlarını da amplitube gibi vst yazılımları gibi muhteşem desteklerle güzelleştirebilirsin.. Umarım dediklerimi yapıcı eleştiri olarak alır ve daha iyi işler çıkarmak için daha fazla motive olursun.
Sitenin emek verilerek eklenmiş demolara ihtiyacı var, bu anlamda umut veriyorsun, kolay gelsin..
togaykurtulus - 22.10.2011 01:38:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 4 - TAB
tebrik ederim kardes ama ince sese hiç gerek yok =) ( Gitar + vokal solo=B: g-f-e-f-e-d--e-f-e-d--a-g-e-f-g--g-f-e-f-e-d-e-f-e-d orjinal) kulaktan cıkarttım kusura bakmayın tab yazınca karısıyor bir de böyle deneyin =)
97GiTaRiST97 - 22.10.2011 01:14:16
|
|
|