Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [ 4559 ]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565]  [4566] 
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde mystery-y yazmıştı:
ben beğendim sololarda size mi ait?
teşekkürler :) evet soloları kendi ellerimle çaldım :D


togaykurtulus - 21.10.2011 01:11:00

detonesin , ayrıca bi şarkıda bu kadar gırtlak nağmesi yapılmaz ...


hakandevran1988 - 21.10.2011 00:37:27

Zamansızım senden daha iyi olduğum kesin demişsin ya bu demo sahibine.. Bari demolarını kaldır da bunu söyleyen herhalde baya iyi falan diyelim öyle düşünelim :)) Ortada bi emek var kabalk etmenin anlamı yok,Ayrıca hiç kimseyi ilgilendirmez bu işi iyi yada kötü yapması.. İşinize bakın haddinizi aşmayın.Juri havalarına falanda girmeyin kendinizi bişe sanıp da..!


Si41 - 21.10.2011 00:08:42

Demolar - Özhan-Ne desem
oh be şu demolar içinde güzel bişe dinleedim sonunda allah razı olsun müdür. eline sağlık....


selennur - 20.10.2011 23:44:21

bu şaka mı??


selennur - 20.10.2011 23:37:25

ses rezalet


musica1987 - 20.10.2011 23:31:28

o ses türkiyeeeeeeeee :) bence burda


bariscapt - 20.10.2011 23:23:48

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde Arma yazmıştı:
Müthiş :D Yan flutü tek geçerim ama : )
eyvallah delikanlı sagolasın:) diger kayıtlarımıda dinle


bariscapt - 20.10.2011 23:21:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Rammstein - Engel  - BASS TAB
helal


_-YalıN-_ - 20.10.2011 23:01:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Nerdesin  - TAB
arkadaşlar nokta koyulamayan parçalardan birisidir bu parça . ben nokta koyuyum istedim ... girişteki arpej ve akorlar
E--------------0
B-----0----------0
G---------5---------5 BU ARPEJ İLE( PMİAMİ) GİRİŞTE 4 TEKRAR
D -7
A
E


E-----------0-------------------------0---------
B----0---------0-------------0-----------0-----
G-------7----------7-------------7----------7-- AYNEN PMİAMİ DEVAM GİRİŞTE 2 TEKRAR..
D------------------------6----------------------
A-7-----------------------------------------------
E

Sonrasında Re telinden 7. perdeden soloya başlayın. tabi orjinalde intro solo var ama buraya yazmak çok zaman alır açıkcası uğraşmayada şimdilik gerek yok ama olurda bu iki akorun orjinalliğinden emin olup orjinal solosunuda isteyen arkadaşlar olursa mesaj atmanız yeterli siteden. Saygılar H.Can Sinaplı...


halilcan - 20.10.2011 22:09:09

Demolar - Osman - Değmesin Ellerimiz
biraz ritim yavaş olmuş ama güzel yine de


mystery-y - 20.10.2011 21:59:11

Demolar - Osman - Yıllar Sonra (Kargo)
çok beğendim... ilk defa sizden dinliyorum bu şarkıyı çok güzelmiş


mystery-y - 20.10.2011 21:57:04

Sayfalar:  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [ 4559 ]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565]  [4566] 

Anket
gitarism soruyor:
Müzik Nedir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.