|
|
|
ben beğendim sololarda size mi ait?
mystery-y - 20.10.2011 21:53:34
|
Demolar - Zifiri
güzel çalışma...
gtrstmuko - 20.10.2011 21:33:57
|
|
gitar iyi ses kötü :(
gtrstmuko - 20.10.2011 21:32:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni - AKOR
YA BU SİTE AKORLARI FALAN YAZIYO İYİ GÜZELDE NEDEN RİTİMLER YAZILMIYO VARDA BENMİ GÖREMİYORUM ÖLÇÜLERİNİ FALAN YAZSINLAR YANİ BARİ OFF.S
istanbuLoves - 20.10.2011 21:30:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş ver 5 - AKOR
ilk yorum benden barele gercketen tam uyyor ama bu akorlar yeni başlayanlar için çok uygun ellerine sağlık
GunsRos - 20.10.2011 21:08:29
|
Demolar - Aykut Altinova - Başka Bahara
budur ;)) güzel iş... tebrikler
as_ - 20.10.2011 20:26:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Aşkın Gözü - AKOR
kardeşim tamam iyi güzel bişeyler yapmışsında bu şarkı 5'li akorlarla çalınır hadi kulak yok diyelim göz var nizam var klibine bak 2dk görürsün Am-C falan olur mu hiç ya ?
Le0NiDaS - 20.10.2011 19:21:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
dm9-am7-c-dm9 olarak çalarsanız armoni daha doğru olur arkadaşlar :) re minörleri dokuzlu ve la minörleri 7 li basın...
hakandevran1988 - 20.10.2011 19:20:27
|
|
Müthiş :D Yan flutü tek geçerim ama : )
Arma - 20.10.2011 18:58:47
|
|
arkadaşlar neden kıskanıp buraya yorum yazıyosunuz ben anlamış değilim açıkcası , helena ve zamansızım , sizin de demolarınızı dinledim , burda eleştirdiğiniz demodan iyi olsa keşke...ben bu işi profesyonel olarak yapıyorum,kimin iyi söyleyip söylemediği de çok belli yani...
hakandevran1988 - 20.10.2011 18:52:46
|
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde gitarist-38 yazmıştı: ses gayet kotu :D bencede :)
horozozy - 20.10.2011 18:44:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather - TAB
ellerine sağlık çok güzel olmuş
cincikom - 20.10.2011 18:19:13
|
|
|