Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559]  [ 4560 ]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565]  [4566]  [4567] 
ben beğendim sololarda size mi ait?


mystery-y - 20.10.2011 21:53:34

Demolar - Zifiri
güzel çalışma...


gtrstmuko - 20.10.2011 21:33:57

gitar iyi ses kötü :(


gtrstmuko - 20.10.2011 21:32:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni  - AKOR
YA BU SİTE AKORLARI FALAN YAZIYO İYİ GÜZELDE NEDEN RİTİMLER YAZILMIYO VARDA BENMİ GÖREMİYORUM ÖLÇÜLERİNİ FALAN YAZSINLAR YANİ BARİ OFF.S


istanbuLoves - 20.10.2011 21:30:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş  ver 5 - AKOR
ilk yorum benden barele gercketen tam uyyor ama bu akorlar yeni başlayanlar için çok uygun ellerine sağlık


GunsRos - 20.10.2011 21:08:29

Demolar - Aykut Altinova - Başka Bahara
budur ;))
güzel iş...
tebrikler


as_ - 20.10.2011 20:26:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Malt - Aşkın Gözü  - AKOR
kardeşim tamam iyi güzel bişeyler yapmışsında bu şarkı 5'li akorlarla çalınır hadi kulak yok diyelim göz var nizam var klibine bak 2dk görürsün Am-C falan olur mu hiç ya ?


Le0NiDaS - 20.10.2011 19:21:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
dm9-am7-c-dm9 olarak çalarsanız armoni daha doğru olur arkadaşlar :) re minörleri dokuzlu ve la minörleri 7 li basın...


hakandevran1988 - 20.10.2011 19:20:27

Müthiş :D Yan flutü tek geçerim ama : )


Arma - 20.10.2011 18:58:47

arkadaşlar neden kıskanıp buraya yorum yazıyosunuz ben anlamış değilim açıkcası , helena ve zamansızım , sizin de demolarınızı dinledim , burda eleştirdiğiniz demodan iyi olsa keşke...ben bu işi profesyonel olarak yapıyorum,kimin iyi söyleyip söylemediği de çok belli yani...


hakandevran1988 - 20.10.2011 18:52:46

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde gitarist-38 yazmıştı:
ses gayet kotu :D
bencede :)


horozozy - 20.10.2011 18:44:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather  - TAB
ellerine sağlık çok güzel olmuş


cincikom - 20.10.2011 18:19:13

Sayfalar:  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559]  [ 4560 ]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565]  [4566]  [4567] 

Anket
bolex soruyor:
Sizce Hangisi Daha Aptal?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,15 saniye.