Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [ 4558 ]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565] 
18 Ekim 2011 Salı tarihinde zamansızım yazmıştı:
cnm çok uzatmışsın yani gereksiz yere..senden daha prof. olduğum kesin de :)) kusura bakma cnm
belli oluyo demolarından bence biraz kendine bakarak yorum yap insanlara


meLisa:) - 21.10.2011 10:54:25

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde -HeLeNa- yazmıştı:
Neden şarkıların sonlarına doğru bir coşuyorsun kulağımın zarı patlıyordu :)) Ayrıca gayet kötü bence yol yakınken bırak bu işi derim ben =) Ses eğitimsiz, çalış desen berbat... Yine de diğer demona göre bu daha iyi.
mikrofon yakınlaşıyor o sırada oyuzden biraz düşünürsen anlarsın.
sen sadece burdaki demoda kötü şeyleri göz öne alarak yorum yapmışsın bu işi bıraksaydım sokak müzisyenligi yapmazdım yıllarca.


meLisa:) - 21.10.2011 10:50:43

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde -HeLeNa- yazmıştı:
Fazlasıyla hızlı bir ritm, söylemen de baya kötü...
hızlı bı rıtım baya cünkü o anda rastgele kaydettım akorlara bakıp oyle oldu bır anda :) Sesimde baya kötüyse daha düzgün bi yorum yapabilirdin.


meLisa:) - 21.10.2011 10:46:33

17 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
ses renginle çaldıgın ton cok uyumlu olmamıs bir de senkronizasyon sorunları var bazı yerlerde...başarılar..
evet biraz öyle oldu :) teşekkür ederim sizede başarılar :)


meLisa:) - 21.10.2011 10:45:02

18 Ekim 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı:
aslına bakarsan ses tonunda potansıyelı hıssedıyorum ama sankı ısımızı yapalım gidelim havası var ozensiz ve aceleci olmus sankı.vede ses cok duzensiz duyabilmek icin sesini acıyorum birden bir yukseliyor zor yetisiyorum kapamaya bir elim ses dugmesinde dinledim sarkıyı:)))) basarılar melisa
rastgele kaydetmiştim çok önceden odan sanırım kötü biraz :)
teşekkür ederim sizede başarılar :)


meLisa:) - 21.10.2011 10:44:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Aşık Olamam  - AKOR
olabilir


asdsad2 - 21.10.2011 09:44:18

Demolar - Arafta (mabel matiz)
gayet hoş olmuş, tebrikler...


as_ - 21.10.2011 03:39:24

ses tonun çok güzel..başarılar


ozimos - 21.10.2011 02:42:02

Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
vallahi canlı şeyler dışında herşeyden vazgecebilirim... ama kıyaslama arkadas sevgili felan olunca işte orada stop diye bagırmak lazım :D


kilic - 21.10.2011 02:08:31

Demolar - Özhan-Ne desem
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde selennur yazmıştı:
oh be şu demolar içinde güzel bişe dinleedim sonunda allah razı olsun müdür. eline sağlık....
teşekkür ederim


kilic - 21.10.2011 01:53:14

Demolar - yine yazı bekleriz (doğru version)
çok hoş olmuş ağzına sağlık.. bu sarkıyı bi ton daha yukarıda okumayı dene. daha güzel olabilir...


kilic - 21.10.2011 01:52:23

20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde gitarist-38 yazmıştı:
ses gayet kotu :D
:)


ValenciaCg180 - 21.10.2011 01:44:52

Sayfalar:  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [ 4558 ]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564]  [4565] 

Anket
jerudan soruyor:
2009 Yılının En İyi Dj'î Sizce Kimdir?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.