Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [ 4557 ]  [4558]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564] 
Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çok güzel bir çalışma olmuş. sesinize gitarınıza sağlık.
teşekkürler


by_CEA - 21.10.2011 15:06:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Adaletsiz Seçim  ver 9 - AKOR
Am G Em F
Bu yürek ilk defa bugün kırılmıyor

Bu şekilde olacak.Onun dışında akorlar güzel.


genghiskhan59 - 21.10.2011 14:45:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Divane Aşık Gibi  - TAB
eline sağlık güzelolmuş


David Beckham - 21.10.2011 14:36:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer & Hayko Cepkin - Aşk Kitabı  - AKOR
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde seminifer yazmıştı:
Gm G#m Bb Fm Gm
Terk etmek kanun mu aşk kitabında

bence burası böyle olmalı, gerisi güzel emeğine sağlık...
Gm.............G#m.Bb.Fm......Gm
Terk etmek kanun mu aşk kitabında

yorumda boşluklar kayınca akorlar çok manasız kaldı :S


seminifer - 21.10.2011 14:12:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer & Hayko Cepkin - Aşk Kitabı  - AKOR
Gm G#m Bb Fm Gm
Terk etmek kanun mu aşk kitabında

bence burası böyle olmalı, gerisi güzel emeğine sağlık...


seminifer - 21.10.2011 14:07:49

19 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde ChiCa_BomB yazmıştı:
sence güzel mi ?
bence güzel olmamış.


necronaught - 21.10.2011 13:57:37

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
çok güzel bir çalışma olmuş. sesinize gitarınıza sağlık.


sessiztranzpoze - 21.10.2011 13:18:40

Demolar - Arafta (mabel matiz)
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde as_ yazmıştı:
gayet hoş olmuş, tebrikler...
teşekkürler..


haykopat - 21.10.2011 13:16:50

çok güzel olmuş emeğinize sesinize sağlık


sessiztranzpoze - 21.10.2011 13:15:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  - AKOR
Gayet iyi.Eline sağlık...


avenger04 - 21.10.2011 13:13:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz  - TAB
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde CanSeyran yazmıştı:
Kardes ben calamadım hangi gitar bu akustikmi ?
Yok elektro gitar bu.Akustiklede çalarsın istersen ama aynı tadı vermez.


Spitfire. - 21.10.2011 11:44:46

çok pesten söylemişsin biraz zorla kendini ses tonun güzel ama şarkı söylerken çıkart biraz :)


meLisa:) - 21.10.2011 11:14:59

Sayfalar:  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [ 4557 ]  [4558]  [4559]  [4560]  [4561]  [4562]  [4563]  [4564] 

Anket
PentagraM35 soruyor:
Gitarla Yapmak İstediğiniz Sey









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.