21 Ekim 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:çok güzel bir çalışma olmuş. sesinize gitarınıza sağlık.
by_CEA - 21.10.2011 15:06:41
genghiskhan59 - 21.10.2011 14:45:03
David Beckham - 21.10.2011 14:36:01
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde seminifer yazmıştı:Gm G#m Bb Fm GmTerk etmek kanun mu aşk kitabındabence burası böyle olmalı, gerisi güzel emeğine sağlık...
seminifer - 21.10.2011 14:12:10
seminifer - 21.10.2011 14:07:49
19 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde ChiCa_BomB yazmıştı:sence güzel mi ?
necronaught - 21.10.2011 13:57:37
sessiztranzpoze - 21.10.2011 13:18:40
21 Ekim 2011 Cuma tarihinde as_ yazmıştı:gayet hoş olmuş, tebrikler...
haykopat - 21.10.2011 13:16:50
sessiztranzpoze - 21.10.2011 13:15:49
avenger04 - 21.10.2011 13:13:28
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde CanSeyran yazmıştı:Kardes ben calamadım hangi gitar bu akustikmi ?
Spitfire. - 21.10.2011 11:44:46
meLisa:) - 21.10.2011 11:14:59