Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [ 4552 ]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559] 
Demolar - Gökhan Türkmen-Yorgun
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çok berrak ve duygu yüklü.. tek kelime ile süper gerçekten.. sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık.
o duyguyu size hissettirebilmek asıl onemliydi biraz da olsa başardıysam ne mutlu bana sağolun :)


emrektunca - 22.10.2011 17:09:38

Demolar - TQ-Westside
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çok güzel bir sesiniz var gerçekten güzel bir çalışma olmuş dinlerken keyif verdi gitarınıza sağlık..
cok tesekkur ederım parcanın asıl hali daha farklı ve güzel ben de elimden geldigince yorumladim begenmenize sevindim müzikle kalın :)


emrektunca - 22.10.2011 16:54:47

Demolar - Kenan Doğulu_Bugünüm Sensiz Geçti
çoook çook çooooooook güzell. ne diyim ya bahtınız açık şansınız bol olsun umarım..


sessiztranzpoze - 22.10.2011 16:23:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  ver 8 - TAB
güzel olmuş teşekkürler...


hayatı-yakala - 22.10.2011 16:23:26

Demolar - Gökhan Türkmen-Yorgun
çok berrak ve duygu yüklü.. tek kelime ile süper gerçekten.. sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık.


sessiztranzpoze - 22.10.2011 16:11:11

çok güzel olmuş gerçekten.. gitarınıza sesinize sağlık.


sessiztranzpoze - 22.10.2011 16:08:12

Demolar - TQ-Westside
çok güzel bir sesiniz var gerçekten güzel bir çalışma olmuş dinlerken keyif verdi gitarınıza sağlık..


sessiztranzpoze - 22.10.2011 16:06:32

Demolar - Bırak Essin Rüzgar
emeğinize sağlık..süper ötesi :)


sessiztranzpoze - 22.10.2011 16:04:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Someone Like You  - AKOR
çok iyi.


LaFleur - 22.10.2011 15:19:08

tebrikler kardeşim ...


hakandevran1988 - 22.10.2011 15:17:43

çok güzel şarkı sende iyi söylemişin


gitarist_7_12 - 22.10.2011 15:09:12

guzel olmus ozimos tebrikler


bariscapt - 22.10.2011 15:06:22

Sayfalar:  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [ 4552 ]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556]  [4557]  [4558]  [4559] 

Anket
wwolkanww soruyor:
Diyelim ki Duman Eurovision'a Katıldı ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.