Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [ 4546 ]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  ver 5 - TAB
olmamış


warmansavas - 23.10.2011 21:39:42

çok begendim


rogueee - 23.10.2011 21:31:39

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
sesiniz murat dalkılıça benziyo :)


rogueee - 23.10.2011 21:29:40

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
şarkıdaki duyguyu güzel aktarmışsın.güzel olmuş beğendim..tebrikler..
teşekkür ederim ;)


rogueee - 23.10.2011 21:12:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gesi Bağları  - AKOR
teşekkürler arkadaşım tam sesime göre akorlar Bu arada akorları kendi ses tonumuza göre modile edebildikten sonra çok güzel çalınabileceğini öğrenmiş bulunuyoruz


denizfeneri34 - 23.10.2011 21:01:07

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
şarkıdaki duyguyu güzel aktarmışsın.güzel olmuş beğendim..tebrikler..


Erdi_256 - 23.10.2011 20:55:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Biz Nereye  - AKOR
ritmi nedir?


emsalsiz_gitar - 23.10.2011 20:47:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Devlerin Aşkı  ver 2 - AKOR
ritim ne acaba


AthenaKolik - 23.10.2011 20:40:44

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
sesiniz güzel başarılar dilerim....
çok teşekkürler ;)


rogueee - 23.10.2011 20:34:47

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
sesiniz güzel başarılar dilerim....


emrektunca - 23.10.2011 20:22:00

Demolar - Bırak Essin Rüzgar
estagfurullah asil ben tesekkur ederim sayin guzel insan sayenizde tek kisilik dev bir orkestradan guzel bir beste dinleme imkani oldu;-)


sessiztranzpoze - 23.10.2011 20:02:52

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
süper yaw.. :):)
dogru söyle serr@ artık gerçekleri yüzüme vur kabul edicem :P
bu arada 4000 lere yol aldım haberin olsun :)
teşekkür ederim begenmene sevindim
niye gerçek bunlar işde =)))
Ohoo senle işimiz var bak. orda sen4000 lere yazınca tırsdım..hızlanıyımm ...


SeRR@ - 23.10.2011 19:14:05

Sayfalar:  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [ 4546 ]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553] 

Anket
CessaR27 soruyor:
Sizce Ibanez Grg170dx Nasıl Bir Gitar?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.