|
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı: o kadar içimize işlemiş ki uzak durmak mümkün değil :)) teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;)) yapıorz birşeyler geri dönmene sevindim ..... ilginçtir ama bende :))
as_ - 24.10.2011 01:23:24
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı: o kadar içimize işlemiş ki uzak durmak mümkün değil :)) teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;)) yapıorz birşeyler geri dönmene sevindim .....
emrektunca - 24.10.2011 01:11:45
|
Anketler - Müziği meslek yapıp herkseten farklı yaşamak mı, yoksa mühendis olup bol bol para kazanmak mı?
mühendis olan para mı kazanıyormuş! :D
mago58 - 24.10.2011 00:41:07
|
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: çelik in sesini andırıyor bazı vurguların :) güzel bir sesin var başarılar dilerim Teşekkür ederim
yakuli - 24.10.2011 00:39:58
|
o kadar içimize işlemiş ki uzak durmak mümkün değil :)) teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;))
as_ - 24.10.2011 00:08:24
|
Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: ses arka planda kalmış bi ton alttan çalıp daha gür bir sesle söylersen çok güzel olacak bence....vurgunların çok andırıyor yalın ı birkaç yerde...ses var zamanla daha da ortaya çıkar bence... başarılar dilerim müzikle kal ;=) Teşekkürler, tavsiyeler dikkate alınacak :)
Yalın-kolik - 24.10.2011 00:03:20
|
Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı: vokali biraz daha ön planda tutmalısın genç..yoksa sesin güzel.. kayıtlara devam.. Teşekkür ederim cesaret verici yorumlarınız için..
Yalın-kolik - 24.10.2011 00:01:46
|
yaaaa öyle uzak duramazsın işte :D hoşgeldin samet...... çok farklı olmuş tam senin tarzın olmuş güzel olmuş
emrektunca - 24.10.2011 00:01:28
|
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
çelik in sesini andırıyor bazı vurguların :) güzel bir sesin var başarılar dilerim
emrektunca - 23.10.2011 23:53:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara ver 2 - AKOR
akorlar iyide bu ritim aynısı olmuyor ya şarkıyla. tam olarak nasıl basıyor acaba fettah can ? çözemedim bi türlü yaklaştım ama aynısı değil
ValenciaCg180 - 23.10.2011 23:51:36
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı: sesiniz murat dalkılıça benziyo :) çok teşekkür ederim :) murat ın sesine benziyorsa az çok bişeyler yapabiliriz :)
emrektunca - 23.10.2011 23:50:55
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde as_ yazmıştı: keyif verici ;))
sagol samet :D
emrektunca - 23.10.2011 23:49:36
|
|
|