Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4537]  [4538]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [ 4544 ]  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551] 
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı:
o kadar içimize işlemiş ki
uzak durmak mümkün değil :))
teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;))
yapıorz birşeyler geri dönmene sevindim .....
ilginçtir ama bende :))


as_ - 24.10.2011 01:23:24

24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı:
o kadar içimize işlemiş ki
uzak durmak mümkün değil :))
teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;))
yapıorz birşeyler geri dönmene sevindim .....


emrektunca - 24.10.2011 01:11:45

Anketler - Müziği meslek yapıp herkseten farklı yaşamak mı, yoksa mühendis olup bol bol para kazanmak mı?
mühendis olan para mı kazanıyormuş! :D


mago58 - 24.10.2011 00:41:07

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
çelik in sesini andırıyor bazı vurguların :)
güzel bir sesin var başarılar dilerim
Teşekkür ederim


yakuli - 24.10.2011 00:39:58

o kadar içimize işlemiş ki
uzak durmak mümkün değil :))
teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;))


as_ - 24.10.2011 00:08:24

Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
ses arka planda kalmış bi ton alttan çalıp daha gür bir sesle söylersen çok güzel olacak bence....vurgunların çok andırıyor yalın ı birkaç yerde...ses var zamanla daha da ortaya çıkar bence...
başarılar dilerim müzikle kal ;=)
Teşekkürler, tavsiyeler dikkate alınacak :)


Yalın-kolik - 24.10.2011 00:03:20

Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
vokali biraz daha ön planda tutmalısın genç..yoksa sesin güzel.. kayıtlara devam..
Teşekkür ederim cesaret verici yorumlarınız için..


Yalın-kolik - 24.10.2011 00:01:46

yaaaa öyle uzak duramazsın işte :D
hoşgeldin samet......
çok farklı olmuş tam senin tarzın olmuş güzel olmuş


emrektunca - 24.10.2011 00:01:28

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
çelik in sesini andırıyor bazı vurguların :)
güzel bir sesin var başarılar dilerim


emrektunca - 23.10.2011 23:53:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Ara Ara  ver 2 - AKOR
akorlar iyide bu ritim aynısı olmuyor ya şarkıyla.
tam olarak nasıl basıyor acaba fettah can ?
çözemedim bi türlü yaklaştım ama aynısı değil


ValenciaCg180 - 23.10.2011 23:51:36

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
sesiniz murat dalkılıça benziyo :)
çok teşekkür ederim :) murat ın sesine benziyorsa az çok bişeyler yapabiliriz :)


emrektunca - 23.10.2011 23:50:55

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde as_ yazmıştı:
keyif verici ;))
sagol samet :D


emrektunca - 23.10.2011 23:49:36

Sayfalar:  [4537]  [4538]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [ 4544 ]  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551] 

Anket
Dumaannn soruyor:
En iyi solo atan hangisidir?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.