Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [ 4549 ]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Yüzsüz Yürek  ver 3 - AKOR
çok şeker olmuşşşşşş (=


myguitar_me - 23.10.2011 15:03:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
Arkadaşlar akorları basıyorum da ritmi nedir bunun yaaa ?


Mr. Salvatore - 23.10.2011 14:57:15

Eline, diline, yüreğine sağlık...


kemalkocasoy - 23.10.2011 13:51:12

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde meLisa:) yazmıştı:
bu şarkı zor bi şarkı biraz ona ragmen çok iyi başarılar sana sinan bey =)
Teşekkrler melisa hanımm =))


Si41 - 23.10.2011 13:39:35

Demolar - Bırak Essin Rüzgar
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
emeğinize sağlık..süper ötesi :)
güzel yorumunuz için teşekkür ederim sayın güzel insan =)


the real dream - 23.10.2011 13:38:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Beatles - Across The Unvisire  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Şarkının asıl ismi Across The Universe olmakla birlikte lütfen şarkı çevirisi yaparken başlığı göz ardı etmeyelim ....Teşekkürler


EmDCDm - 23.10.2011 13:19:31

teşekkür ederim :)


ariza35 - 23.10.2011 11:32:49

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )
bu şarkı zor bi şarkı biraz ona ragmen çok iyi başarılar sana sinan bey =)


meLisa:) - 23.10.2011 11:25:49

Demolar - Si41-Bekle Beni Sevgilim
Harika....!


meLisa:) - 23.10.2011 11:25:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Severek Ayrılanlar  ver 2 - AKOR
21 Aralık 2010 Salı tarihinde esragtr yazmıştı:
arkadaslar ben biseyi beceremedm :
(Am E Dm Am Dm E Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı) bölümündeki E Dm Am kismini hizlica atlayamadm.. baska bi sekil olurmu acaba? yoksa digerleri hepsi tam bi orda takildm
dostum Am datam arpej E ve Dm de sadece 2 tele vur sonra yine tam arpej ben öyle çalıyorum


irfan_93 - 23.10.2011 09:57:33

Süper klibini daha yeni izliyorum. Çok güzel olmuş.


Rock'punzel - 23.10.2011 08:59:35

Demolar - Osman - Yıllar Sonra (Kargo)
Ellerine sağlık, ama bazı yerleri yanlış söylüyorsun. Ya bastığın akor yüzünden, ya da farklı şekilde söylemek istediğin için bilmiyorum ama yanlış yerler mevcut.

Kargo benim çok sevdiğim bir gruptur o yüzden nakaratı değiştirmiş olduğun için hoşuma gitmedi:)

"Sürgün"ü de yapıp koy onuda dinlemek isterim:)


biolab - 23.10.2011 04:13:55

Sayfalar:  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [4547]  [4548]  [ 4549 ]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554]  [4555]  [4556] 

Anket
derbeder. soruyor:
Akustik Gitar Almayı Düşünüyorum. Ne Önerirsiniz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.