|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Haydi Gel İçelim - AKOR
ritim ne ???
süperrock - 23.10.2011 19:04:22
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: süper yaw.. :):) dogru söyle serr@ artık gerçekleri yüzüme vur kabul edicem :P bu arada 4000 lere yol aldım haberin olsun :) teşekkür ederim begenmene sevindim
emrektunca - 23.10.2011 19:03:14
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: coook guzel olmuss=)=) cook tesekkur ettim =) =)
emrektunca - 23.10.2011 19:02:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana ver 3 - TAB
5 7 5 7 5 7 olsa başlangıç daha ii sanki
burak01907 - 23.10.2011 18:50:53
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
coook guzel olmuss=)=)
sessiztranzpoze - 23.10.2011 18:49:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni - AKOR
G akoru yanlışlıkla yazıldı tahminim Gm olacak...güzel olmuş..ritim ne diye sormuşsun arkardaş..4/4 olur ama ,ritm görecelidir değişebilir. bir müzik aleti çalacaksan ritm ne, ölçü ne diye sormayacaksın. doğaçlama çalacaksın tarzını oluşturacaksın...
volkann79 - 23.10.2011 18:24:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
eline kulagına saglık harika.......
emrektunca - 23.10.2011 17:59:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Verme - AKOR
F#m E Vereceksen huzur ver
Burası bu şekilde olsa daha iyi olmaz mı ?
keremyaman - 23.10.2011 17:49:43
|
Demolar - Gözlerin
26 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde aslan43aslan yazmıştı: Hakikatten gzl olmuş.. tbrkler.... çok teşekkürler ;)
yakuli - 23.10.2011 16:58:38
|
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Sesin ço kgüzel çok rahat söylüyorsun.. sağolasın
yakuli - 23.10.2011 16:57:17
|
23 Ağustos 2011 Salı tarihinde ozan kırarslan yazmıştı: vokal iyi ama gitar için onu diyemem.. eyvallah :)
yakuli - 23.10.2011 16:56:49
|
22 Ağustos 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: vokal cok guzel olmus basarılar teşekkürler :)
yakuli - 23.10.2011 16:56:19
|
|
|