Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [ 4547 ]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Haydi Gel İçelim  - AKOR
ritim ne ???


süperrock - 23.10.2011 19:04:22

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
süper yaw.. :):)
dogru söyle serr@ artık gerçekleri yüzüme vur kabul edicem :P
bu arada 4000 lere yol aldım haberin olsun :)
teşekkür ederim begenmene sevindim


emrektunca - 23.10.2011 19:03:14

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
coook guzel olmuss=)=)
cook tesekkur ettim =) =)


emrektunca - 23.10.2011 19:02:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 3 - TAB
5 7 5 7 5 7 olsa başlangıç daha ii sanki


burak01907 - 23.10.2011 18:50:53

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
coook guzel olmuss=)=)


sessiztranzpoze - 23.10.2011 18:49:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni  - AKOR
G akoru yanlışlıkla yazıldı tahminim Gm olacak...güzel olmuş..ritim ne diye sormuşsun arkardaş..4/4 olur ama ,ritm görecelidir değişebilir. bir müzik aleti çalacaksan ritm ne, ölçü ne diye sormayacaksın. doğaçlama çalacaksın tarzını oluşturacaksın...


volkann79 - 23.10.2011 18:24:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
eline kulagına saglık harika.......


emrektunca - 23.10.2011 17:59:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Verme  - AKOR
F#m E
Vereceksen huzur ver

Burası bu şekilde olsa daha iyi olmaz mı ?


keremyaman - 23.10.2011 17:49:43

Demolar - Gözlerin
26 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde aslan43aslan yazmıştı:
Hakikatten gzl olmuş.. tbrkler....
çok teşekkürler ;)


yakuli - 23.10.2011 16:58:38

22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
Sesin ço kgüzel çok rahat söylüyorsun..
sağolasın


yakuli - 23.10.2011 16:57:17

23 Ağustos 2011 Salı tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
vokal iyi ama gitar için onu diyemem..
eyvallah :)


yakuli - 23.10.2011 16:56:49

22 Ağustos 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
vokal cok guzel olmus basarılar
teşekkürler :)


yakuli - 23.10.2011 16:56:19

Sayfalar:  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546]  [ 4547 ]  [4548]  [4549]  [4550]  [4551]  [4552]  [4553]  [4554] 

Anket
||DuMaNCı|| soruyor:
Duman Grubunda Beğendiğiniz Kişi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.