Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
gerçektende süperler.. ama herkes hakkıyla yorumlayamaZ Halil sezai şarkılarını siz hakkını vermişsiniz:) sesinize gitarınıza sağlık:):)
Gitar_Öğretmeni soruyor: Metro'nun Göremedik Hiç Gerçeği adlı şarkısının diger ülke müziklerinden farkı nedir ? neden Türkiye'de bu tarz müzikleri 1000 kişi dinlerken bizim ülkemizde 13.000.000 kişi dinler ?