Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [ 4538 ]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545] 
Demolar - Snn-Pembe mezar
18 Ekim 2011 Salı tarihinde hylosh yazmıştı:
klasik gitarla çalncak bi parça değil ama sesin kamufle etmiş . profesyonelliğe de gerek yok hobi olarak çalyorum mesela ..
Teşekkürler.


Si41 - 25.10.2011 14:28:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Hazine  ver 2 - AKOR
olağanüstü kötü akorlar..
bu parça nota geçişleri açısından biraz karmaşık bi parfça öyle em ile am ile olacak iş değil yine de uğraşmışsın eline sağlık


süreklidiren - 25.10.2011 13:58:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Beni Bırakma  - TAB
15 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde djhans yazmıştı:
ÇOK GÜZELL
eyvallah teşekkürler...


lodfatih - 25.10.2011 13:00:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Kal De  - AKOR
Emeğine sağlık, güzel olmuş :)


miss.kahraman - 25.10.2011 12:30:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Yastayım  - AKOR
kulağa pek hoş gelmiyo


test123 - 25.10.2011 11:32:34

Demolar - bariscapt-Geçmez yara
25 Ekim 2011 Salı tarihinde Seckins yazmıştı:
çok beğendim süper olmuş..
tesekkur ederim :)


bariscapt - 25.10.2011 10:19:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Unut Beni  ver 6 - TAB
Biraz kolay


xxL- - 25.10.2011 05:27:39

Demolar - bariscapt-Geçmez yara
çok beğendim süper olmuş..


Seckins - 25.10.2011 02:58:07

Demolar - Eren CAN - Küçük Kız
25 Ekim 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
gayet başarılı tebrikler...
teşekkürler


_SeRQeT_ - 25.10.2011 00:43:08

Demolar - Eren CAN - Küçük Kız
gayet başarılı tebrikler...


emrektunca - 25.10.2011 00:07:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Araf  ver 3 - AKOR
bence bu akorlar çok güzel çok uyumlu olmuş fakat araf şarkısıyla değil bence buna uygun yeni bi şarkı yazarsan patlar gidersin kimse tutamaz seni :) yinede uğraşın için tebrik ederim..


sstreet80y - 25.10.2011 00:03:48

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süper süper süper işteee...süper:) gitarınıza sağlık:)
sagolun sagıolun sagolun :)


emrektunca - 25.10.2011 00:01:48

Sayfalar:  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [ 4538 ]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545] 

Anket
daredark soruyor:
Hangisinin Şarkılarında Elektro Gitar Olmasa Da Olur?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.