18 Ekim 2011 Salı tarihinde hylosh yazmıştı: klasik gitarla çalncak bi parça değil ama sesin kamufle etmiş . profesyonelliğe de gerek yok hobi olarak çalyorum mesela ..
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Hazine ver 2 - AKOR
olağanüstü kötü akorlar.. bu parça nota geçişleri açısından biraz karmaşık bi parfça öyle em ile am ile olacak iş değil yine de uğraşmışsın eline sağlık
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Araf ver 3 - AKOR
bence bu akorlar çok güzel çok uyumlu olmuş fakat araf şarkısıyla değil bence buna uygun yeni bi şarkı yazarsan patlar gidersin kimse tutamaz seni :) yinede uğraşın için tebrik ederim..