|
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: daha da iyi olmuş daha net çıkmış evet evet ii ki makyaj olmuş :) tekrar hoşgeldin müzikdaş ;) güzel yorumun için teşekkürler emre :))
as_ - 24.10.2011 12:44:16
|
Anketler - Türkiyenin En İyi Gitaristi Sizce Kim?
aslında yavuz çetininde orda olması lazımdı çoluk çocuk metin türkcan cem köksal
sarp.erdk - 24.10.2011 12:31:47
|
Demolar - Ruhum
süpersin kardeş artık şarkı yüklesinde dinleyim diye bekliyorum resmen zevkimizde uyuşuyo artık bi hayran kitlen var diyebiliriz :)
ormanc1 - 24.10.2011 12:15:37
|
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
Türk sanat müziğine de el attım demişsin iyiki de atmışsın diyim çok başaralı :)
ormanc1 - 24.10.2011 12:13:47
|
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
Teoman ve Çelik ortası çok iyi bir sesin var.
Fatih_Dlc - 24.10.2011 10:22:52
|
daha da iyi olmuş daha net çıkmış evet evet ii ki makyaj olmuş :) tekrar hoşgeldin müzikdaş ;)
emrektunca - 24.10.2011 09:26:15
|
Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
ses tonunuz cok guzel sarkıya cok yakısmıs ama bazı kelimeleri fazla uzatmıssınız ve genis soylemişsiniz,sankı sarkıyı bozuyor gibi.basarılar
bariscapt - 24.10.2011 04:29:46
|
Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde Treble yazmıştı: o deilde bilgisayardan yapılan ses kyadını nasıl mp3'e çevircez ?
bu sorunun yeri burası değil. foruma konu açarsan yardım bulabilirsin.. :)) cok komik ya ne alakaysa
bariscapt - 24.10.2011 04:28:34
|
Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
25 Ocak 2011 Salı tarihinde Gunz 'N Roses yazmıştı: Derslerimden vazgeçmem çünkü bu ülkenin gitar çalana değil bilimadamlarına, avukatlara kıdemli insanlara ihtiyacı var... Ne Sevgilimden vazgeçerim nede en iyi arkadaşımdan çünkü her ne kadar gitarıma değer versemde asla onu canlı bir varlıkla bir tutmam, ikisininde yeri bende ayrıdır.. :) Bu ülkenin Sanata ve İnsanlık eğitimine ihtiyacı var. Ülkenin bilim adamları ve önde gelen kıdemli biologları kimyagerleri Nasa da çalışıyor zaten. Zamanında başvuru yapıp bütçe ayrılması gerekiyor dediklerinde Ankaradan ses gelmediği için, şimdi Nasa da çalışıp dünya çapında işler yapıyorlar.
Bu ülkenin, düzgün kaliteli müziğin ne olduğunu öğrenmeye, insan olmayı öğrenmeye, yerlere tükürüp çöp atmamayı öğrenmeye, Fanatik futbol taraftarı kafasıyla olaylara yaklaşmamayı öğrenmeye, karısını eve kapatıp, dışarıda ki gördüğü her bacağa sulanmamayı öğrenmeye, kısacası "İnsan" olmayı öğrenmeye ihtiyacı var.
Değerli olmak istiyorsanız "Sanat" ı geliştirin. Değerli olmak istiyorsanız "Sanat" için savaşın. Değerli hissetmek ve ülkenizi geliştirmek istiyorsanız, "Sanat" ve "Edebiyat" ı önemseyip, insanlara Sanat sevgisini aşılayın.
Sonra, bilim adamı da olursunuz, astronot da. Önce İnsan olmayı öğrenelim de..
biolab - 24.10.2011 02:51:49
|
Haberler - MTV EMA Türkiye birincisi " ATİYE "
Türkiye de düzgün olan ne var ki, bu da düzgün gitsin. Peyk gibi bir grup dururken diğer saçma sapan bütün grupların isimlerini daha fazla bilen bir toplum için, Müzik' ten bahsetmek bana biraz komik geliyor. Eğlenin bu hayat sizin:)
biolab - 24.10.2011 01:54:54
|
Anketler - Gitarakor.com'un Daha Önceki Sayfası Daha Mı İyiydi Acep?
milattan kalma anketler çıkmasa mukemmel olucak ...
mago58 - 24.10.2011 01:36:38
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı:
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde as_ yazmıştı: o kadar içimize işlemiş ki uzak durmak mümkün değil :)) teşekkürler, sende almış başını gitmişsin ;)) yapıorz birşeyler geri dönmene sevindim ..... ilginçtir ama bende :)) :):)
emrektunca - 24.10.2011 01:33:34
|
|
|