|
|
Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
güzel olmuş
emrektunca - 23.10.2011 04:08:27
|
Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
ses arka planda kalmış bi ton alttan çalıp daha gür bir sesle söylersen çok güzel olacak bence....vurgunların çok andırıyor yalın ı birkaç yerde...ses var zamanla daha da ortaya çıkar bence... başarılar dilerim müzikle kal ;=)
emrektunca - 23.10.2011 04:07:19
|
Demolar - TQ-Westside
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde as_ yazmıştı: wuuuuhuuu :D:D emre adamımsın sevdim bunu, bende denicem :P gerçekten bu işte iyisin, her zaman dediğin gibi müzikle kal...
çok sagol samet dene tabi müziği bırakma yeter ki begendiysen süper :)
emrektunca - 23.10.2011 02:47:23
|
Demolar - Yalın-Meleklerin Sözü Var (orjinal )
22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Yalın-kolik yazmıştı: kusursuz, tebrik ederim.. valla nickinizdeki gibi yalın kolik iseniz ve şarkıyı begendiyseniz ne mutlu bana çok teşekkür ederim :)
emrektunca - 23.10.2011 02:46:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Geceyedir Küsmelerim ver 5 - AKOR
çokta güzel olmuş bence.. herşeyi baskalarından beklememk lazım mutlaka eksklkler olacaktır burda.. bunları bulamıyosanız "gitar çalıyom ben" demeyin..
sstreet80y - 23.10.2011 01:28:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Geceyedir Küsmelerim ver 5 - AKOR
arkadaslar D yerine Em koyun olsunn bitsn..hiçmi kulak yok..
sstreet80y - 23.10.2011 01:26:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Yalan Olur - AKOR
Bm ler Cm
C ler BBm
Em ler Fm olursa yani bi ton tizleştirirseniz orjınale en yakın ton olur bıde
Em Bm Yalan olur. bu kısımda Bm yerine C gelmesi gerek eline yüreğine sağlık yinede . ..
tek2n - 23.10.2011 00:29:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çamur - Meliha - SÖZ
akorunu bulsanız ?=
en_alttaki - 23.10.2011 00:25:57
|
Demolar - TQ-Westside
wuuuuhuuu :D:D emre adamımsın sevdim bunu, bende denicem :P gerçekten bu işte iyisin, her zaman dediğin gibi müzikle kal...
as_ - 23.10.2011 00:14:39
|
Demolar - Yalın - Sonsuz Ol
vokali biraz daha ön planda tutmalısın genç..yoksa sesin güzel.. kayıtlara devam..
Erdi_256 - 22.10.2011 23:54:07
|
Haberler - MTV EMA Türkiye birincisi " ATİYE "
türkiyeden insomnium, scorpions, judas priest gibi gruplar çıkmadığı için verilen ödüllerin yerini bulmadığını düşünüyorum. Dikkat ederseniz orda "Müzik Ödülleri"nden bahsediliyor ve atiyenin şarkılarında kesinlikle melodi,müzik namına birşey duyamıyorum. Tabi şarkı denebilirse...
TeletabiHüseyin - 22.10.2011 22:33:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Elif - AKOR
Şarkı süper de bunun ritmi ne ?
Devilrock - 22.10.2011 21:54:40
|
|
|