Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [ 4535 ]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542] 
tEKİRDAĞLI SANATÇI BEYTULLAH ARABACI (TEKFURİ ) TARAFINDAN BESTELENEN ALAEDDİN İKİCAN'A AİT ŞİİR TOLGA NERGİS TARAFINDAN KLİP HALİNE GETİRİLMİŞTİR.EMEĞİ GEÇENLERE TESEKKÜRLER


yarkincan - 26.10.2011 00:04:21

BABAMIN VEFAT ETTİĞİ ANDAKİ DUYGULARIMI PAYLAŞIRKEN ANNEMİN DEFNEDİLİŞİNE İLİŞKİN VİDEOYU KLİP OLARAK PAYLAŞTIM HAZIRLAYAN DOSTUM T-GAA WHİTE REC TOLGA NERGİS E TEŞEKKÜRLER


yarkincan - 26.10.2011 00:00:58

EŞİNDEN AYRILAN BİRİNİN İKİ ÇOCUĞUNUN BİR EŞYA GİBİ PAYLAŞTIRILMASINI KONU ALAN DUYGULAR


yarkincan - 25.10.2011 23:57:22

bu videonun hazırlanmasında katkısını esirgemiyen sevgili dost Tolga NERGİS'e sonsuz teşekkürler kendisine başarılar dilerken bu eseri yazıldığı duygular içerisinde okursanız anlamak çok daha rahat olacaktır iyi seyirler


yarkincan - 25.10.2011 23:51:40

Bu videoyu hazırlayan sevgili kardeşim tolga nergis e teşekkür ediyorum müzik hayatında başyarılar diliyorum


yarkincan - 25.10.2011 23:46:50

25 Ekim 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
güzel olmuş şarkıyıda yeni duydum beğendim =)tbr.
teşekkürler beğenmene sevindim:).


Li Paris Man - 25.10.2011 23:27:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - AnLıyorum  - AKOR
Sen G basarsın :)


St_Anger_cw - 25.10.2011 22:59:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Kal De  - AKOR
25 Ekim 2011 Salı tarihinde miss.kahraman yazmıştı:
Emeğine sağlık, güzel olmuş :)
Teşekkür ederim (:


LetMeLoveYou - 25.10.2011 22:30:07

Anketler - epiphone les paul hakkında ne düşünüyorsunuz?
Lp kasa alcagna SG serisinden al g400 fiyatına göre süper bi ses verir.


TheLegend - 25.10.2011 22:24:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Bilir Mi  ver 2 - AKOR
akorlar doğru.. güzel olmuş.. 4/4 folk ritimiyle çalınabilir..


sahinozan - 25.10.2011 21:42:10

Demolar - Sanki Bir Gün - A.L.Y
çok güzel sesinde güzel gitarın seside çok temiz bravo

gerçekten kutluyorum


aybisko12 - 25.10.2011 21:39:19

eleman olmamış ya sesin uymamış parçaya


!_YuSuFcAn_! - 25.10.2011 21:29:53

Sayfalar:  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [ 4535 ]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539]  [4540]  [4541]  [4542] 

Anket
smh220 soruyor:
Son günlerde Eurovision'a kim gitmeli diye konuşuluyor.Hangisi ülkemizi iyi temsil eder?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.