Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [ 4531 ]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538] 
Demolar - Snn-Pembe mezar
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde zbuket yazmıştı:
Güzel olmuş :)
Teşekkürler :)


Si41 - 26.10.2011 20:27:28

Çok iyisin yolun açık olsun.


İron Maiden* - 26.10.2011 20:17:38

biraz çıktım evet :D
http://www.youtube.com/watch?v=sq6OjUkqDcY


tolgabes64 - 26.10.2011 20:16:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Ayıp Olmaz Mı  - TAB
yok daa neler ya. Bi defa 2 gitar farklı şeyler çalıyor.
başlançıç şöyle olacak:

e--------5---------------5---------------5----------------5------------
b------8---------------8---------------8----------------8--------------
g----7----------------------------------------------------------------- X2 DEFA gitar 1
d--------------------8---------------7----------------5----------------
a----------------------------------------------------------------------
e----------------------------------------------------------------------

e----------------------------------------------------------------------
b--------3----3----------3----3----------1----1-----------0----0-------
g------2----2---2------3----3---3------2----2---2-------2----2---2----- X2 DEFA gitar 2
d----0---------------0---------------0----------------0----------------
a----------------------------------------------------------------------
e----------------------------------------------------------------------


weasp - 26.10.2011 20:15:18

Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
Bencede . En iyisi :) Dinlendirici bir sesin var


dont_look_at_me - 26.10.2011 20:10:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  ver 9 - TAB
Teşekküler :)


afgitarist - 26.10.2011 20:07:50

Demolar - Murat Boz-Özledim
Mükemmel ... sesiniz gerçekten çok hoş ..


dont_look_at_me - 26.10.2011 20:05:52

Üzülme ama sesinin tonu gitarıın sesini kapatmıs ... bide zorlama kendni . sesin çok fena çıkmış sanki kafana silah dayamışlarda söylüyormusssun gibi .


dont_look_at_me - 26.10.2011 19:59:23

Orjinal şarkının dışana çıkmıssın galiba ailen duymasın diye :)


dont_look_at_me - 26.10.2011 19:56:41

Başarılı ? eyvallah :d


dont_look_at_me - 26.10.2011 19:55:25

Demolar - Bu Kalp Seni Unutur Mu
offf offf Çok güzel şarkııı :(
hüzünlendim :(


dont_look_at_me - 26.10.2011 19:54:06

Demolar - Burak-Hiç Sevmedim
Başında şarkıya girerken biraz daha sakin ol :) yumuşak gir demek istedim yani parçanın diğer kısımlarında sesin gayet hoş .. :) En sevdiğim şarkılardan biri :)


dont_look_at_me - 26.10.2011 19:53:12

Sayfalar:  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [ 4531 ]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538] 

Anket
heroftheday soruyor:
Gitarı Kim Gibi Çalmak İsterdiniz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.