|
|
Demolar - Snn-Pembe mezar
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde zbuket yazmıştı: Güzel olmuş :) Teşekkürler :)
Si41 - 26.10.2011 20:27:28
|
|
Çok iyisin yolun açık olsun.
İron Maiden* - 26.10.2011 20:17:38
|
biraz çıktım evet :D http://www.youtube.com/watch?v=sq6OjUkqDcY
tolgabes64 - 26.10.2011 20:16:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Ayıp Olmaz Mı - TAB
yok daa neler ya. Bi defa 2 gitar farklı şeyler çalıyor. başlançıç şöyle olacak:
e--------5---------------5---------------5----------------5------------ b------8---------------8---------------8----------------8-------------- g----7----------------------------------------------------------------- X2 DEFA gitar 1 d--------------------8---------------7----------------5---------------- a---------------------------------------------------------------------- e----------------------------------------------------------------------
e---------------------------------------------------------------------- b--------3----3----------3----3----------1----1-----------0----0------- g------2----2---2------3----3---3------2----2---2-------2----2---2----- X2 DEFA gitar 2 d----0---------------0---------------0----------------0---------------- a---------------------------------------------------------------------- e----------------------------------------------------------------------
weasp - 26.10.2011 20:15:18
|
Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
Bencede . En iyisi :) Dinlendirici bir sesin var
dont_look_at_me - 26.10.2011 20:10:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım ver 9 - TAB
Teşekküler :)
afgitarist - 26.10.2011 20:07:50
|
Demolar - Murat Boz-Özledim
Mükemmel ... sesiniz gerçekten çok hoş ..
dont_look_at_me - 26.10.2011 20:05:52
|
|
Üzülme ama sesinin tonu gitarıın sesini kapatmıs ... bide zorlama kendni . sesin çok fena çıkmış sanki kafana silah dayamışlarda söylüyormusssun gibi .
dont_look_at_me - 26.10.2011 19:59:23
|
|
Orjinal şarkının dışana çıkmıssın galiba ailen duymasın diye :)
dont_look_at_me - 26.10.2011 19:56:41
|
|
Başarılı ? eyvallah :d
dont_look_at_me - 26.10.2011 19:55:25
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur Mu
offf offf Çok güzel şarkııı :( hüzünlendim :(
dont_look_at_me - 26.10.2011 19:54:06
|
Demolar - Burak-Hiç Sevmedim
Başında şarkıya girerken biraz daha sakin ol :) yumuşak gir demek istedim yani parçanın diğer kısımlarında sesin gayet hoş .. :) En sevdiğim şarkılardan biri :)
dont_look_at_me - 26.10.2011 19:53:12
|
|
|