Demolar - sigaramın dumanına sarsam
keşke girişten sonra 2.oktav devam etseydin ama bence basarılı,tebrikler ,bende yaptım bu sarkıyı dinle vaktin olursa demolarım içinde kayıtlı ,muzikle kal....
25 Nisan 2010 Pazar tarihinde gıygı yazmıştı: en kullanıslı gıtar elektro akustıktır neden sen bı yere gıdersın amfıye baglamadan calarsın sonra sahneye cıkarsın konserde amfıye baglarsın bılgısayara baglarsın dırek yanı amfısızde calabılırsın ayrıca sımdı elektro akustkler ıcın cıkan pedallarlada elektro gitar gıbı kullanırsın yanı mukemmeldır elektro akustık gıtar