Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere ver 4 - AKOR
değerli ark.larım akormerkezi.com için elimden geldiğince basit akorlar çıkartmaya çalışıorum ve sizlere sunuorum. tabii ki takdirde değişiklikte size kalmış :) ben dm'yi o an daha hoş bulduğum için bu şekilde yazmışımdır die düşünüorum ;) yoksa dm yerine f'de çok hoş oluo. bu konuda sizlerle aynı fikirdeyim ama dediğim gibi değişiklik ve takdir size kalmış :)) ilgilenen ve yorum yapan herkese tşk.ler ve bol müzikli günler..
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Değer Mi ? - AKOR
Rap Bölümündeki Solo : http://www.youtube.com/watch?v=k5T39JlgVbU grubun solo gitarcısı umut yıldız--videoyu ben çekmiştim soundcheck de :))