Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [ 4391 ]  [4392]  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398] 
güzel.


gitar... - 23.11.2011 20:12:23

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun
beğendim (:


rengarenk-ys - 23.11.2011 20:06:36

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Uyan Ey Gözlerim  - TAB
Teşekkür ederim inşallah yararlı olmuştur :)


bloodyhunt - 23.11.2011 20:03:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere  ver 4 - AKOR
değerli ark.larım akormerkezi.com için elimden geldiğince basit akorlar çıkartmaya çalışıorum ve sizlere sunuorum. tabii ki takdirde değişiklikte size kalmış :) ben dm'yi o an daha hoş bulduğum için bu şekilde yazmışımdır die düşünüorum ;) yoksa dm yerine f'de çok hoş oluo. bu konuda sizlerle aynı fikirdeyim ama dediğim gibi değişiklik ve takdir size kalmış :)) ilgilenen ve yorum yapan herkese tşk.ler ve bol müzikli günler..


hepatitbyim - 23.11.2011 19:25:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Unut Beni  - AKOR
Orjinal Akorlar..


bugra61 - 23.11.2011 19:17:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Değer Mi ?  - AKOR
Rap Bölümündeki Solo : http://www.youtube.com/watch?v=k5T39JlgVbU grubun solo gitarcısı umut yıldız--videoyu ben çekmiştim soundcheck de :))


bugra61 - 23.11.2011 19:16:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere  ver 4 - AKOR
dm'yi ben de F yaptım,daha hoş oldu.


son çiçek - 23.11.2011 19:08:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Aklımda Birtek Sen  - AKOR
at bana bu yorum :)


son çiçek - 23.11.2011 19:07:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Seyfi Yerlikaya - Dünya  - AKOR
am ler dm e ler em olursa daha düzgün olur.


horozozy - 23.11.2011 18:21:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Özkan - Dön Bana  - AKOR
arpeji cıkaramadım :S


Leo` - 23.11.2011 18:08:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
mükemmel olmuşş :)


Silent Shadow - 23.11.2011 18:05:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Herşeyi Duymak İstiyorum  - AKOR
bu doğru filan değil aragandas'ınki doğru


freezy_brs - 23.11.2011 18:03:31

Sayfalar:  [4384]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [ 4391 ]  [4392]  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398] 

Anket
nbr knk soruyor:
Yaşa Göre Grup Oluştursak Nasıl Olur?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.