|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Kadehin De Zehir Olsa - AKOR
10 numara olmuş kardeşim.
dallas - 25.11.2011 04:33:22
|
Demolar - Alışmak çok zor
bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait???
emrektunca - 25.11.2011 03:31:22
|
emeğine sağlık gerçekten uğraşmışsın belli ki gayet de güzel olmuş sadece vokalde eksiklikler var açıkcası.....telaffuz anlamında degil ,çıkışlar ve ton olarak...onun harici gayet güzel olmuş 5 yıldız ;)
emrektunca - 25.11.2011 03:16:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arap Saçı ver 3 - AKOR
D#5 F5 F#5 off aşk yuzunden 8 11 12G 8 11 12D 6 9 12A
mago58 - 25.11.2011 02:43:50
|
Anketler - Hangi akorun sesini beğeniyorsunuz?
Am beni benden alıyor, Em başka diyarlara götürüyor, C ters düz ediyor F bir başka ediyor B7 nin sesine kimse su dökemiyor
ValenciaCg180 - 25.11.2011 00:49:49
|
|
harika..
meLisa:) - 25.11.2011 00:48:08
|
|
bunun notalarını paylaşabilirseniz çok sevinirim
Buğra3133 - 25.11.2011 00:48:08
|
Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde erengny550 yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: eline agzına saglık ben çok begendim......şarkı kimin acaba?? Teşekkür ederim şarkı altyıpısından mixine kadar tamamen bana ait :) çok güzel olmuş tebrik ederim bir kez daha ;) yeni besteler gelir umarım :) En son alışmak çok zor'u paylaştım o da yeni beste:)
erengny550 - 24.11.2011 23:52:40
|
Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde erengny550 yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: eline agzına saglık ben çok begendim......şarkı kimin acaba?? Teşekkür ederim şarkı altyıpısından mixine kadar tamamen bana ait :) çok güzel olmuş tebrik ederim bir kez daha ;) yeni besteler gelir umarım :)
emrektunca - 24.11.2011 23:37:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - Yanima Gel - AKOR
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde oncukcan yazmıştı:
10 Nisan 2011 Pazar tarihinde DoKToR_TiLKi yazmıştı: F#m değil A daha doğru ben öyle çalıyorum hep.. tamam üstad sen öle çal o zaman :)) aynen :D
ferit09 - 24.11.2011 23:10:05
|
Demolar - Alışmak çok zor
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: süper ötesi yaaa...sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık!! Çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize.. :)
erengny550 - 24.11.2011 23:05:42
|
Demolar - Alışmak çok zor
süper ötesi yaaa...sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık!!
sessiztranzpoze - 24.11.2011 22:59:30
|
|
|