Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [ 4384 ]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Kadehin De Zehir Olsa  - AKOR
10 numara olmuş kardeşim.


dallas - 25.11.2011 04:33:22

Demolar - Alışmak çok zor
bu da gayet güzel olmuş bütün enstrümanlar sana mı ait???


emrektunca - 25.11.2011 03:31:22

emeğine sağlık gerçekten uğraşmışsın belli ki gayet de güzel olmuş sadece vokalde eksiklikler var açıkcası.....telaffuz anlamında degil ,çıkışlar ve ton olarak...onun harici gayet güzel olmuş
5 yıldız ;)


emrektunca - 25.11.2011 03:16:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arap Saçı  ver 3 - AKOR
D#5 F5 F#5
off aşk yuzunden
8 11 12G
8 11 12D
6 9 12A


mago58 - 25.11.2011 02:43:50

Anketler - Hangi akorun sesini beğeniyorsunuz?
Am beni benden alıyor,
Em başka diyarlara götürüyor,
C ters düz ediyor
F bir başka ediyor
B7 nin sesine kimse su dökemiyor


ValenciaCg180 - 25.11.2011 00:49:49

harika..


meLisa:) - 25.11.2011 00:48:08

bunun notalarını paylaşabilirseniz çok sevinirim


Buğra3133 - 25.11.2011 00:48:08

Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde erengny550 yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
eline agzına saglık ben çok begendim......şarkı kimin acaba??
Teşekkür ederim şarkı altyıpısından mixine kadar tamamen bana ait :)
çok güzel olmuş tebrik ederim bir kez daha ;)
yeni besteler gelir umarım :)
En son alışmak çok zor'u paylaştım o da yeni beste:)


erengny550 - 24.11.2011 23:52:40

Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde erengny550 yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
eline agzına saglık ben çok begendim......şarkı kimin acaba??
Teşekkür ederim şarkı altyıpısından mixine kadar tamamen bana ait :)
çok güzel olmuş tebrik ederim bir kez daha ;)
yeni besteler gelir umarım :)


emrektunca - 24.11.2011 23:37:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - Yanima Gel  - AKOR
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde oncukcan yazmıştı:
10 Nisan 2011 Pazar tarihinde DoKToR_TiLKi yazmıştı:
F#m değil A daha doğru ben öyle çalıyorum hep..
tamam üstad sen öle çal o zaman :))
aynen :D


ferit09 - 24.11.2011 23:10:05

Demolar - Alışmak çok zor
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süper ötesi yaaa...sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık!!
Çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize.. :)


erengny550 - 24.11.2011 23:05:42

Demolar - Alışmak çok zor
süper ötesi yaaa...sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık!!


sessiztranzpoze - 24.11.2011 22:59:30

Sayfalar:  [4377]  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [ 4384 ]  [4385]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391] 

Anket
johhny bravo soruyor:
teoman- mavi kuş ile küçük kız şarkısını dinledinizmi??










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.