Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386]  [ 4387 ]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [4392]  [4393]  [4394] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Yalnızlığı Anla  - AKOR
27 Kasım 2008 Perşembe tarihinde gbaybora yazmıştı:
ne uzanan biri kaldı elime
ne de erişilmez yorgun yüreğime
nasıl olur ölür hergün ve güller
yastığımda erir nefesim

ilk kıta böyle ayrıca, sevingül bahadır kilim albümünde söyledi bunu en az 15 yıl önce...
bu Kazım Koyuncu'nun söylediği versiyonu. O yüzden sözlerin Kazım Koyuncu'nun söylediği şekliyle yazılması gerekiyor.


khanuya - 24.11.2011 16:51:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Arif Altunkaya - Sonsuz Aşkım  - AKOR
hay gitarının telleri 2 kat daha uzun ömürlü olsun emi. gayett iyi.


KIRlKPena - 24.11.2011 16:48:11

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
sesin çok güzel harika olmuş bence =)) bende denim bakalım olacak mı =)


OsmanN.ORAL - 24.11.2011 16:12:04

Demolar - sigaramın dumanına sarsam
bidahakine sözlü olsun =)


kilic - 24.11.2011 14:02:46

Demolar - gripin - sen gidiyorsun
kalıyor yarınım gidiyor ellerim:D


Kirk Hammett56 - 24.11.2011 13:16:14

Demolar - Müsade
çok profesyonel olmus..:)


Kirk Hammett56 - 24.11.2011 13:06:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Bir Tanem  ver 2 - AKOR
kapo 2 yapıp dm ler yerine f koyun öle daha güzel oluyo gibi geldi nedense :) emegine saglık


takehun - 24.11.2011 12:42:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  ver 4 - AKOR
bencede aralarında en iyisi bu emegine saglık..


takehun - 24.11.2011 12:37:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Özetle Ben Aşığım  ver 2 - AKOR
onun dışında olmuş emegine saglık :)


takehun - 24.11.2011 12:35:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Özetle Ben Aşığım  ver 2 - AKOR
bana Bb ler Gm olcak gibi geldi


takehun - 24.11.2011 12:34:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Tek - Gidersen  ver 3 - AKOR
kapo 3 yapınca cuk oturuo :D


takehun - 24.11.2011 12:28:59

24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde prometheus87 yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde robhalford yazmıştı:
22 Kasım 2011 Salı tarihinde prometheus87 yazmıştı:
iyi olmuş.sola da verseydin keşke.
Saolasın. inan akorları zor bastım :P
sol kanaldan ses gelmiyor yahu demeye çalıştığım. bari kaydın üstüne arpeji de eklesen mis olur.
evet kayıtda öyle bi sıkıntı olmuş :)


robhalford - 24.11.2011 11:32:10

Sayfalar:  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [4385]  [4386]  [ 4387 ]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [4392]  [4393]  [4394] 

Anket
ouzchen soruyor:
İbanez Sa Serisi İçin Ne Dersiniz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.