27 Kasım 2008 Perşembe tarihinde gbaybora yazmıştı: ne uzanan biri kaldı elime ne de erişilmez yorgun yüreğime nasıl olur ölür hergün ve güller yastığımda erir nefesim
ilk kıta böyle ayrıca, sevingül bahadır kilim albümünde söyledi bunu en az 15 yıl önce...
bu Kazım Koyuncu'nun söylediği versiyonu. O yüzden sözlerin Kazım Koyuncu'nun söylediği şekliyle yazılması gerekiyor.