Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Haram Geceler - AKOR
güzel olmus kardeş eline sağlık ama g,Gm# diye bi ton yok biladerim ya.sen onun labemol üzerinden diyeydin daha doğru olacaktı.;) emeğe saygı tebrikler..
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Git - AKOR
Müthiş olmuş dostum eline sağlık. bm'lerin bazılarını arpej atarken bm7 filan yapınca iyi bi tını yakaladım ben akustik gitarla haberiniz olsun