Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [ 4385 ]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [4392] 
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde etiler33 yazmıştı:
aynı gitarı kullanıyoruz :) ayrıca beğendm kayıtı
saol dostum şarkının ses aralığı biraz fazla o yüzden bazı bölümlerde ses yetmedi :)


by_CEA - 24.11.2011 22:13:22

aynı gitarı kullanıyoruz :) ayrıca beğendm kayıtı


etiler33 - 24.11.2011 22:09:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sefa Topsakal - Korkuyorum  - AKOR
G ne alaka olmuş kardeşim.yanlış anlama biyere koyamadığım için diyorum.


flamenko43 - 24.11.2011 21:56:57

Gm G#
Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri
Gm G#
Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice
Cm Gm
Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce
G# Gm
Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle

____________NAKARAT_______________

Şimdi
Gm G#
Gel Al Anılarını Benden
Fm Gm
Durdukça Acı Veriyor
G#
Gel Al Resimlerini Benden
Fm Gm
Gördükçe İçim Eriyor

_____________________________________

Gm G#
Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri
Gm G#
Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice
Cm Gm
Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce
G# Gm
Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle

NAKARAT

Cm Gm
Gittiğin Gibi Gel Ne Olur Sessizce Görünmeden
G# Gm
Ne Kadar Acın Varsa Al Git Yavaş Yavaş Dökmeden

NAKARAT

Hazırlayan: by_CEA


by_CEA - 24.11.2011 21:27:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Doğum Günü  - AKOR
Kapo 2 iidr:)


Cl!cK - 24.11.2011 21:12:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa  - AKOR
1.perdeye kapo takın bbb-am F#-F Fm-em yapın daha kolay teşekkürler akoru çıkaran arkadaşa :)


KıRıK_KaLeM_56 - 24.11.2011 20:33:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Razıysan Gel  ver 4 - TAB
manyak olmuş ustam süper ellerine sağlık


marbls - 24.11.2011 20:24:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ravi İncigöz - Yorgun Gemi  ver 4 - AKOR
ritm hakkında bilgi verebilirmisiniz?


smtklc34 - 24.11.2011 20:17:22

Demolar - Müsade
Cm Gm G# Gm
Zaamaaaann Affeder mi O bir başka ben gibi Yanımda kaldıkçaaaaa

Cm Gm G# Gm
Yalaaa Aa Aan bi sahte gül gibi acıtıyor ama güzelliği yookk


Gm
Ahhh kimler geçti İçimden
Ahhh Kimler geçti bu son dönem


Cm Gm G# Gm
Müsadeee istemek gerekli artık Bir dönüş yok bize anla Son sözüm olsun ayrılık (geçer mi bilmem)
Cm Gm G# Gm
Madem Bir çıkış yok bize artık Bir kaçış yok gibi anla Bu son müsade


erengny550 - 24.11.2011 19:58:33

Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Kirk Hammett56 yazmıştı:
çok profesyonel olmus..:)
Beğenmenize sevindim fakat çokta profesyonel değil hani basit bi altyapı basit bir şarkı yine de teşekkürler:)


erengny550 - 24.11.2011 19:56:07

Demolar - Müsade
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde vampır_cansu yazmıştı:
hoşuma gitti :)
Teşekkürler:)


erengny550 - 24.11.2011 19:55:35

Demolar - Müsade
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çooook çooook güzel yüreğinize sağlık...
Teşekkür ederim sağolun :)


erengny550 - 24.11.2011 19:55:20

Sayfalar:  [4378]  [4379]  [4380]  [4381]  [4382]  [4383]  [4384]  [ 4385 ]  [4386]  [4387]  [4388]  [4389]  [4390]  [4391]  [4392] 

Anket
johhny bravo soruyor:
Foo Fighters ' I Tanıyor musunuz











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.