|
|
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde etiler33 yazmıştı: aynı gitarı kullanıyoruz :) ayrıca beğendm kayıtı saol dostum şarkının ses aralığı biraz fazla o yüzden bazı bölümlerde ses yetmedi :)
by_CEA - 24.11.2011 22:13:22
|
|
aynı gitarı kullanıyoruz :) ayrıca beğendm kayıtı
etiler33 - 24.11.2011 22:09:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sefa Topsakal - Korkuyorum - AKOR
G ne alaka olmuş kardeşim.yanlış anlama biyere koyamadığım için diyorum.
flamenko43 - 24.11.2011 21:56:57
|
Gm G# Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri Gm G# Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice Cm Gm Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce G# Gm Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle
____________NAKARAT_______________
Şimdi Gm G# Gel Al Anılarını Benden Fm Gm Durdukça Acı Veriyor G# Gel Al Resimlerini Benden Fm Gm Gördükçe İçim Eriyor
_____________________________________
Gm G# Beni Bozguna Uğratıp Gittiğin Günden Beri Gm G# Nefretim Kabardı Yüreğimde Gizlice Cm Gm Taşıyamam Bu Hıncı Söylemeden Sessizce G# Gm Vurmalıyım Herşeyi Yüzüne Tüm Gücümle
NAKARAT
Cm Gm Gittiğin Gibi Gel Ne Olur Sessizce Görünmeden G# Gm Ne Kadar Acın Varsa Al Git Yavaş Yavaş Dökmeden
NAKARAT
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 24.11.2011 21:27:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Doğum Günü - AKOR
Kapo 2 iidr:)
Cl!cK - 24.11.2011 21:12:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa - AKOR
1.perdeye kapo takın bbb-am F#-F Fm-em yapın daha kolay teşekkürler akoru çıkaran arkadaşa :)
KıRıK_KaLeM_56 - 24.11.2011 20:33:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Razıysan Gel ver 4 - TAB
manyak olmuş ustam süper ellerine sağlık
marbls - 24.11.2011 20:24:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ravi İncigöz - Yorgun Gemi ver 4 - AKOR
ritm hakkında bilgi verebilirmisiniz?
smtklc34 - 24.11.2011 20:17:22
|
Demolar - Müsade
Cm Gm G# Gm Zaamaaaann Affeder mi O bir başka ben gibi Yanımda kaldıkçaaaaa
Cm Gm G# Gm Yalaaa Aa Aan bi sahte gül gibi acıtıyor ama güzelliği yookk
Gm Ahhh kimler geçti İçimden Ahhh Kimler geçti bu son dönem
Cm Gm G# Gm Müsadeee istemek gerekli artık Bir dönüş yok bize anla Son sözüm olsun ayrılık (geçer mi bilmem) Cm Gm G# Gm Madem Bir çıkış yok bize artık Bir kaçış yok gibi anla Bu son müsade
erengny550 - 24.11.2011 19:58:33
|
Demolar - Müsade
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Kirk Hammett56 yazmıştı: çok profesyonel olmus..:) Beğenmenize sevindim fakat çokta profesyonel değil hani basit bi altyapı basit bir şarkı yine de teşekkürler:)
erengny550 - 24.11.2011 19:56:07
|
Demolar - Müsade
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde vampır_cansu yazmıştı: hoşuma gitti :)
Teşekkürler:)
erengny550 - 24.11.2011 19:55:35
|
Demolar - Müsade
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: çooook çooook güzel yüreğinize sağlık... Teşekkür ederim sağolun :)
erengny550 - 24.11.2011 19:55:20
|
|
|