|
|
Demolar - sigaramın dumanına sarsam
Bu çok iyi olmuş..
mavez17 - 23.11.2011 23:45:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Yanıma Gel ver 2 - AKOR
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde soldesperado yazmıştı: solo gayet başarılı hocam eline yüreğine sağlık Eyvallah saolasınn..
mavez17 - 23.11.2011 23:33:14
|
Demolar - Film Metni
06 Eylül 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: güzel olmuş tbrk. :):) beğendiğine sevindim. Teşekkürler güzel yorumun için.
LeeRyan - 23.11.2011 22:34:41
|
çok severim bu şarkıyı..harika söylemişsiniz :)
kübra09 - 23.11.2011 22:26:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Bilmezdim ver 3 - AKOR
ARpej - pimiami
FransuaR - 23.11.2011 22:23:25
|
Anketler - Türk halkına IQ testi yapılmalı mı..
140 üzerinden 120 benimki
orkun44 - 23.11.2011 22:15:04
|
Demolar - Hatırla sevgili
güzel olmuş
orkun44 - 23.11.2011 22:09:49
|
Anketler - En çok kullanılmasından haz kapılacak gitar sizce nedir!?
ya şunu geçin aşın biraz mesela gibson sg kasa gitarların sesini bi dinleyin farklı bi tarzı var gitarın ibanezin öyle gibsonun öyle gibson blues ve rock müzikte solo gitarıdır benim gözümdede bir numaradır neden sevdiğim müziğe hitap ediyo
sigma_guitar - 23.11.2011 22:07:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Git - TAB
güzel olmuşş ellerine sağlıkk :D
zDumanForEverz - 23.11.2011 22:00:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tnk - Eylül Akşamı ver 2 - AKOR
05 Mart 2011 Cumartesi tarihinde ozgurcocukk yazmıştı: çok güzel olmuş eline sağlık fakat bu baştaki giriş süslemeleri var oraları bir türlü bulamadım bir gitar E basarken diğeri solo geziyor sanırım oradaki notalar lazım mümkünse :) E--------------------------------------------0 B---------0---1---3---------------1----0---- G---2-------------------2---0----------------
ilk iki kısımda E daha sonra D(en alt tele de basarak) sonra da G hep bu solo üzerinden gidiyo doğru mu bilmiyorum böyle olabilir
gazelle88 - 23.11.2011 21:56:13
|
Anketler - Laguna İyi Bir Gitar Markası Mıdır?
git çöpe at o gitarı 1 haftada sap atıyor
orkun44 - 23.11.2011 21:49:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon - AKOR
ya uzun zamandır aradığım bi parça var sözleri aynen şöyle başlıyo hey yabani yabani kız baksana bu yani yine başımı döndürdü karlı dağın dumani abu çi çi çi çi abu çiçiçi bunun akorlarınıda paylaşırmısınız :D bu nedir arkadaş adam akıllı parçalar paylaşın ya
sigma_guitar - 23.11.2011 21:47:38
|
|
|