Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [ 4370 ]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde zDumanForEverz yazmıştı:
çok iyi küfürsüz yazdım vay be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yani bu iyi demek mi :D


yokedici - 27.11.2011 20:44:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 4 - AKOR
akustik ton...doğru olmuş biraz eksik akor var sanırım...


ozn - 27.11.2011 20:12:59

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem - Hayalet Sevgilim  - AKOR
kapo 1 güzel sanki


Ahmetr055 - 27.11.2011 20:12:03

27 Kasım 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
hmm akorları alabilir miyim :))
tabiki ne demek :) http://www.akormerkezi.com/humeyra-sessiz-gemi-ver-2-akor_sarki-ltnlf.html


eraytalay - 27.11.2011 19:58:04

Anketler - Sizce IBANEZ gitar mı iyi GIBSON mu?
çok gereksiz şıklar var 2 şık yeterliydi :) GİBSON


metal-ist - 27.11.2011 19:25:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean  - AKOR
arkadaslar abartmayin EM-AM... diye isterseniz bi dinleyin. Bakalim aradaki farki görebilicekmisiniz.


Kingofkings - 27.11.2011 19:10:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  ver 3 - AKOR
İlk yorum benden eline sağlık ... :)


linkin1535 - 27.11.2011 18:56:06

Anketler - Evanescence'yi Nasıl Bilirsiniz ?
iyi bilirdiiik


metal-ist - 27.11.2011 18:49:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Eylem - Hayat Devam Eder  ver 2 - AKOR
tebrik ederim çok beğendim.


er03dem - 27.11.2011 18:46:35

Akorları varmı acabaaa ?


faruk84 - 27.11.2011 18:38:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Şarbalkan - Aşk  - AKOR
arpeji cikaramadim .. nedir acaba


Leventabi - 27.11.2011 18:36:36

Anketler - Sizce En İyi Marka Hangisidir
gibson


TheCraftyJackal - 27.11.2011 18:35:57

Sayfalar:  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [ 4370 ]  [4371]  [4372]  [4373]  [4374]  [4375]  [4376]  [4377] 

Anket
bukyman soruyor:
Sizce Manga Grubu Aldığı Ödülü Haketti Mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.