Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [ 4364 ]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370]  [4371] 
Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
28 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde hzldln* yazmıştı:
bu şarkıyı sevmem aslında ama çok eğlenceli olmuş :) emeğinize sağlık
teşekkürler (:


karanlikdusler - 28.11.2011 23:11:40

Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
bu şarkıyı sevmem aslında ama çok eğlenceli olmuş :) emeğinize sağlık


hzldln* - 28.11.2011 23:01:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Sorma  - AKOR
C yerine başka birşey olsa daha güzel olacak.birde sanki bana aşkı beni kül ediyor F-Gm-Dm yerine Dm-Gm-Dm olmalı gibi geldi. ayrıca kor kor ateşler değil,alevler olacak.bu arada çok teşekkür ederm.emeğine sağlık


ghost07 - 28.11.2011 22:35:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Nick The Chopper  - AKOR
rtim 4/4


the_bluee - 28.11.2011 22:20:07

Anketler - Sesini En Beğendiğiniz Yerli Solist ?
Türkiyede gerçekten müzik yapan Erkek Teoman Fazlı Yakupoğlu:) Bayan Şebnem Ferah kardesim kim ne derse desin.d


metal-ist - 28.11.2011 21:54:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
23 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde evoturk yazmıştı:
7-5^3\2-- burası hatalı başta orjinalinde böyle bir yer yok.
Bu arada arkadasim 7-5-3-2-ve si teli-5 yani si-la-sol-fa diyez -ve mi (yani si teli mi) bumu yanlis. İstersen bir daha bak.


Kingofkings - 28.11.2011 21:54:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Dön Desem  ver 4 - AKOR
hocam eline emeğine yüreğine sağlık çok guzel olmuş


soldesperado - 28.11.2011 21:51:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
cidden müthiş


Greenday54 - 28.11.2011 21:51:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - TAB
saol abi ama bir tek 7-8 hizli gecisinde bese atlamissin bu dogru basit ama orjinali 7-8-9-5 hizli gecisiydi yinede emege saygi


Kingofkings - 28.11.2011 21:50:26

Anketler - Sizce En İyi Grup Hangisi?
17 Mart 2011 Perşembe tarihinde TheLegend yazmıştı:
Guns N Roses ile Metallica aynı kefeye konulmaz kardeşim
Metallica Guns N Roses ' ın alt grubudur.
Guns N Roses daha iyi bence Metallica ' dan.
boynuz kulagı, çırak ustayı geçer :)


metal-ist - 28.11.2011 21:48:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Dudaklarımda  - AKOR
Am G D
benimsin tam benimsin, hiç bitmeyen aşkmımsın,,,, dudaklarımadaaaa

olması gerekiyodu!




agu_bugu - 28.11.2011 21:24:15

Harun Tekin'e yakın gibi geldi sesin, mor ve ötesi söylemeyi deneyebilir misin ?


plectrum - 28.11.2011 21:19:04

Sayfalar:  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [ 4364 ]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369]  [4370]  [4371] 

Anket
Dyktor soruyor:
Yamaha F310 Nasıl Sizce ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.