|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Bilir Mi ver 2 - AKOR
A-yı A7 olarak yapın bareli çalın bence oluyor teşekkürler hazırlayan arkadaşa :)
KıRıK_KaLeM_56 - 30.11.2011 18:49:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman mıyım? - AKOR
AY YAY Saygılar..
HeyArnold - 30.11.2011 18:26:04
|
|
Güzel bir çalışma olmuş , gitarınıza sesinize sağlık.
sessiztranzpoze - 30.11.2011 18:09:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Sevdim - AKOR
Orjinal ton icin Kapo: 2
EM hani fani bu hayat ümit bağlayamam olmadı diye oturup ağlayamam AM EM gönlü geniş olan sükutu öğrensin EM sevgimi yok yere ele bağlayamam gelir mi diye hayallere sığınamam... AM EM kemale eren kendinden versin AM sevdim, kaç kere bilemem EM yaşadım, yok inkar edemem F EM bıktım, senle baş edemem ben AM zaman öyle de geçiyor EM hayat böyle de bitiyor F EM ama umudum cennetten EM ben dalkavuk olanı hizaya getiremem sorma bana ben görünmezi göremem AM EM merak eden kendine yönelsin EM boş yere kimseyi oyalayıp üzemem geçici şeylere heves edip üzülemem AM EM fikrim, hevesimi alt etsin AM sevdim, kaç kere bilemem EM yaşadım, yok inkar edemem F EM bıktım, senle baş edemem ben AM zaman öyle de geçiyor EM hayat böyle de bitiyor F EM aman umudum cennetten
ben gözü görmeyene resim gösteremem değerimi bilmeze değeri öğretemem o önce, e haddini öğrensin biten sevgiye imrenip özenemem boş sözü duyup düstur edinemem eden, kendine ah etsin
bildim lakin söylemem gördüm ama izah edemem dünya, senle baş edemem ben zaman öyle de geçecek hayat böyle de bitecek e bitsin, umudum cennetten sevdim, kaç kere bilemem yaşadım, yok inkar edemem bıktım, senle baş edemem ben zaman öyle de geçiyor hayat böyle de bitiyor ama umudum cennetten
gizligitar - 30.11.2011 17:46:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde faruk84 yazmıştı: Arpej ? arkdslar ben akorları kendm buldm arpejle çalıorm arpej olark pimiaimi yapıorm akorları Bm Fm G EM A Fm seklnde gidio ama nakarat değisio...
sssurock - 30.11.2011 17:19:54
|
|
Sesin çok çok çok hoş . (: bıkmadan dinledim diyebilirim..
dont_look_at_me - 30.11.2011 16:31:11
|
|
Sesiniz çok güzel..
dont_look_at_me - 30.11.2011 16:28:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nick Jonas - Introducing Me - AKOR
Gerçekten tebrikler Az ingilizce öğreniyim ilk işim bu parcayla ugraşmak olucak :)
HeyArnold - 30.11.2011 15:37:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hümeyra - Sessiz Gemi ver 2 - AKOR
kapo 3 arpejlerde ise am için re teline 7. perdeye si teline 4. perdeye basın
as_ - 30.11.2011 15:27:28
|
Demolar - Sessiz Gemi
ötesi bişi olmuş tebrikler
as_ - 30.11.2011 15:00:57
|
|
muazzam güzellikte bi eser, tebrikler
as_ - 30.11.2011 14:59:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19 - AKOR
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gammel yazmıştı:
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gammel yazmıştı: A Y YAY Ayrıca c D G-D Senden başka yok bildiğim yol
Em G Olucak D G B/ Korkmadan deriz gururluyuz
DE Olucak :)
gammel - 30.11.2011 14:57:58
|
|
|