|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cemil Demirbakan - Dinle Sevgili ver 4 - AKOR
kapo 5mi naptın sen panpa
nskyigit - 1.12.2011 19:18:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dört X Dört - Aylar Geçer - AKOR
tesekkurler ;)
gule u - 1.12.2011 19:13:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul Da Sonbahar - AKOR
gerçekten çok güzel olmuş gitara daha başlayalı tam 1 ay oldu en iyi çalabildigim parçalardan biri :)
ellek - 1.12.2011 19:09:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Domuz Gribi ver 2 - TAB
emin ol diğerleri daha kullanışlı
qukay - 1.12.2011 17:59:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sonbahar - TAB
Bence akor olarak bakarsak hepsi doğru ellerine sağlık ama şunu klasik arpejden denedinmi hiç ? sanki daha güzel oluyor.2 kısmıda aşağıda yaptığım gibi deneyin bide
Dm C
e---------------7--------------5-----5---------------5-------------------3------3---------- b---------8-----------8-----------8-----------6----------6-----------------6--------- g-----7-----7-----7----7------------------5-----5----5-----5----------------------- d-------------------------------------------------------------------------------------- a--5----------------------------------3---------------------------------------------- e---------------------------------------------------------------
yabani3535 - 1.12.2011 17:05:22
|
Anketler - Sizce Ritim Gitar Çalmak Mı Daha Zor Yoksa Solo Mu?
bisiti zoru yok bunun ritimde sınır var ama soloda yok. ikisi de basit diye artistlik yapanları merak ediyorum hangi seviyedesiniz? slash ? joe satriani? janick gers? kirk ?
metal-ist - 1.12.2011 17:00:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman ver 4 - AKOR
AAYAYAY yaparsanız tam cıkıyor
HeyArnold - 1.12.2011 16:31:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Avunurum Ben - AKOR
Vay valla iyi olmuş.. TEbrik ederim.. Yarım saattir çıkarmaya çalışıyrdum yanından geçememişim.. Biraz sömürmek gibi oldu pes edince ama emeğine saygı sonsuz diyelim :)
cns87 - 1.12.2011 16:29:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin ver 2 - AKOR
E Dur ileri gitmeyelim dediğinde D#m7 G#m7 Bende duracaksın sandım
böyle dahi iyi bide kopa 1den çalıncak
Wizards - 1.12.2011 16:27:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sözümü Tutamadım ver 3 - AKOR
Bazı kısımları olmuş ama bazı kısımları hiç olmamış.Alakası yok hatta.Eline emeğine sağlık arkadaşım sanırım sen piyano çalıyordun öyle kalmış hafızamda yanlışlık varsa kusura bakma.:) Çok farklı gamlarda yazmışsın şarkıyı.Bir gamın belli başlı notaları vardır.Sezen Aksu bunu yapıyor farklı gamlarda okuyor şarkıyı ama bu şarkı öyle bir şarkı değil.Ya da belki de sen haklısındır.Profesyonel olmadığım için benim dediklerim kesinlikle doğru diyemiyorum ama duyduğum kadarı öyle.
takvim27 - 1.12.2011 16:24:49
|
Demolar - Hoşçakal - R. Gün
Çok güzel...
dont_look_at_me - 1.12.2011 16:24:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Kimseye Etmem Şikayet ver 4 - AKOR
ya ben söylemeyi beceremiyorum bu parçayı (zor yani) yada akorların transpoze hali pek uymamış sanırsam.. Yine de denesin bakalım arkadaşlar.. Belki bendedir sorun.. Emeğin için ise teşekkür ederiz
cns87 - 1.12.2011 16:05:35
|
|
|