Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [ 4353 ]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Cemil Demirbakan - Dinle Sevgili  ver 4 - AKOR
kapo 5mi naptın sen panpa


nskyigit - 1.12.2011 19:18:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Dört X Dört - Aylar Geçer  - AKOR
tesekkurler ;)


gule u - 1.12.2011 19:13:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul Da Sonbahar  - AKOR
gerçekten çok güzel olmuş gitara daha başlayalı tam 1 ay oldu en iyi çalabildigim parçalardan biri :)


ellek - 1.12.2011 19:09:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Domuz Gribi  ver 2 - TAB
emin ol diğerleri daha kullanışlı


qukay - 1.12.2011 17:59:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sonbahar  - TAB
Bence akor olarak bakarsak hepsi doğru ellerine sağlık ama şunu klasik arpejden denedinmi hiç ? sanki daha güzel oluyor.2 kısmıda aşağıda yaptığım gibi deneyin bide

Dm C

e---------------7--------------5-----5---------------5-------------------3------3----------
b---------8-----------8-----------8-----------6----------6-----------------6---------
g-----7-----7-----7----7------------------5-----5----5-----5-----------------------
d--------------------------------------------------------------------------------------
a--5----------------------------------3----------------------------------------------
e---------------------------------------------------------------


yabani3535 - 1.12.2011 17:05:22

Anketler - Sizce Ritim Gitar Çalmak Mı Daha Zor Yoksa Solo Mu?
bisiti zoru yok bunun ritimde sınır var ama soloda yok. ikisi de basit diye artistlik yapanları merak ediyorum hangi seviyedesiniz? slash ? joe satriani? janick gers? kirk ?


metal-ist - 1.12.2011 17:00:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman  ver 4 - AKOR
AAYAYAY yaparsanız tam cıkıyor


HeyArnold - 1.12.2011 16:31:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Avunurum Ben  - AKOR
Vay valla iyi olmuş.. TEbrik ederim.. Yarım saattir çıkarmaya çalışıyrdum yanından geçememişim.. Biraz sömürmek gibi oldu pes edince ama emeğine saygı sonsuz diyelim :)


cns87 - 1.12.2011 16:29:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 2 - AKOR
E
Dur ileri gitmeyelim dediğinde
D#m7 G#m7
Bende duracaksın sandım

böyle dahi iyi bide kopa 1den çalıncak


Wizards - 1.12.2011 16:27:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sözümü Tutamadım  ver 3 - AKOR
Bazı kısımları olmuş ama bazı kısımları hiç olmamış.Alakası yok hatta.Eline emeğine sağlık arkadaşım sanırım sen piyano çalıyordun öyle kalmış hafızamda yanlışlık varsa kusura bakma.:)
Çok farklı gamlarda yazmışsın şarkıyı.Bir gamın belli başlı notaları vardır.Sezen Aksu bunu yapıyor farklı gamlarda okuyor şarkıyı ama bu şarkı öyle bir şarkı değil.Ya da belki de sen haklısındır.Profesyonel olmadığım için benim dediklerim kesinlikle doğru diyemiyorum ama duyduğum kadarı öyle.


takvim27 - 1.12.2011 16:24:49

Demolar - Hoşçakal - R. Gün
Çok güzel...


dont_look_at_me - 1.12.2011 16:24:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Kimseye Etmem Şikayet  ver 4 - AKOR
ya ben söylemeyi beceremiyorum bu parçayı (zor yani) yada akorların transpoze hali pek uymamış sanırsam.. Yine de denesin bakalım arkadaşlar.. Belki bendedir sorun.. Emeğin için ise teşekkür ederiz


cns87 - 1.12.2011 16:05:35

Sayfalar:  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [ 4353 ]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360] 

Anket
assda soruyor:
Parçaların akorlarının yanında ritim ve arpejlerininde yazılmasın ister misiniz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.