|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Keremcem - Veda Edersek - AKOR
Eksik var mı bilmem ama bence mükemmel olmuş.Tebrikler. :)
takvim27 - 1.12.2011 16:02:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman - AKOR
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde HeyArnold yazmıştı: Gerçekten hatasız muhteşem Perfect :)) AAYAYAY
HeyArnold - 1.12.2011 15:56:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle ver 5 - AKOR
dim= diminished yani eksiltilmiş akor anlamına gelir. klasik akor kuruluşu olan 1-3-5 derecelerinde, 3. ve 5.derecenin yarım ses kalınlaştırılmasıyla kurulan kalıptır. yani 1-3b-5b şeklindedir. gergin bir tınısı vardır ve armonik olarak çözülme sıklıkla kullanılır. minör yada majör değillerdir.
tkncnt - 1.12.2011 15:28:59
|
Demolar - Yani ( Fırat Tanış ) - Çağdaş BOY
bazı yerleri baya kaçırmışsın ama genel olarak başarılı kardeşm tebrikler...
MusicalParadoX - 1.12.2011 15:08:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman - AKOR
16 Ekim 2011 Pazar tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
24 Mayıs 2011 Salı tarihinde aliclk yazmıştı:
03 Kasım 2009 Salı tarihinde dumanist_sadist yazmıştı:
26 Mayıs 2009 Salı tarihinde Crysis Max yazmıştı: :D ritm lazm önemli olan o bu ritim vakte yani AYYAYYA şeklinde başlarda yawaş sonra hızlanıo.. hayır şarkıyı bi dinle gör bakem neymiş ritim. Ritmi bu arkadaşım: AYYAY Rock ritminde 2. kez aşağı indirmiyecen yani orayı es gecicen ondan sonra gerisi aynısı zaten aynı yukarıdaki gibi olucak yani hayir beyler ritim AAYAYAY youtube de birisi calmiş harika olmus yazin duman - halimiz duman cover diye youtube ye dinleyin ritim bu.. süper uyuyo verdıgın rımtım kardes saolasın
HeyArnold - 1.12.2011 14:53:25
|
Demolar - Sana Affetmek Yakışır - Fettah Can
Güzel söylemişsin ağzına sağlık..
Erdi_256 - 1.12.2011 14:27:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar ver 6 - AKOR
Çok iyi eline sağlık kardesım
HeyArnold - 1.12.2011 14:22:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Sen ve Ben ver 3 - AKOR
Teşekkür ederim tekrardan bugün deneme fırsatı bulabildim gayet güzel akorlar.. Yalnız klasik gitarda havası sönen bir parça.. Elektro şart gibi..
cns87 - 1.12.2011 13:40:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne - AKOR
05 Şubat 2010 Cuma tarihinde 'H£VAL' yazmıştı: ritmi buldum
A A A Y Y evet Nakarat için iyi :)
HeyArnold - 1.12.2011 13:15:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca ver 2 - AKOR
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde Ardabickici yazmıştı: Çok başarılı. sağolasın, belirttiğim gibi orijinal akorlar ;)
nodata - 1.12.2011 13:12:45
|
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde vampır_cansu yazmıştı: benim bunları indidme gibi bir şansım var mı?????
indidme filinin tam karşılığı ne ola ki :)
şaka bi yana direkt indirme şansın yok bi alternatif olarak ses kaydı programı ile kaydedebilirsin bir diğer alternatif ise benim mail yolu ile göndermem olabilir.
by_CEA - 1.12.2011 13:11:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler - AKOR
ritminisöylermisiniz
taylan96 - 1.12.2011 12:27:24
|
|
|