Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [ 4347 ]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354] 
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
fark ettim efendim yerinizi :) arkadaşınızında sizinde sesinizi tanıyorum emeğinize sağlık gerçekten çok güzel bi çalışma olmuş:)


sessiztranzpoze - 2.12.2011 22:24:26

Demolar - Hatırla sevgili
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde orkun44 yazmıştı:
güzel olmuş
teşekkürler..


meLisa:) - 2.12.2011 22:24:04

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde musica1987 yazmıştı:
harika olmuş arpej kısmında zaman zaman aksaklıklar geldi kulağıma düzenleme olarak güzel ama emeğine sağlık
teşekkürler sagol arpej kısımları biraz kastı acıkcası biraz zor bir arpej denedim haklısın.....
senin de ellerine saglık ;)


emrektunca - 2.12.2011 22:07:36

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süperrötesiiii:)bayıldııım:) her zamanki gibi kaliteli bir emrektunca klasiği .. keyifle dinledim çook çoooooook güzel ya sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık:):)
sagolun ben ritim kısmındayım daha cok bu sarkıda begenmenize sevindim :)


emrektunca - 2.12.2011 22:06:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Taburcu  ver 4 - AKOR
bu şarkıya ve bu akorlara olmamış diyenlerin kulaklarından ve müzik bilgilerinden şüphe duyarım. orjinal tona olmamış diyenler olmuş. nerenizle dinliyorsunuz anlamıyorum.


snnkydn - 2.12.2011 21:48:27

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı:
tekrar tekrar dinliyorum. :) bu arada kaydı ses kayıt cihazıyla mı yapıyosun?
ne mutluuu :) evet adobe audition 1.5 le kayıt yapıyorum kötü bir mikrofonum olmasına ragmen idare ediyor :)


eraytalay - 2.12.2011 21:48:17

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde by_chawush yazmıştı:
Kardeşim gene çok güzel olmuş. Sen bu işi biliyosun :)
çok sagol kardeşim sen kadar olmasak da :) cok tesekkurler ;)


eraytalay - 2.12.2011 21:47:04

30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde as_ yazmıştı:
muazzam güzellikte bi eser, tebrikler
dostum çok sagolasın eksik olma ;)


eraytalay - 2.12.2011 21:46:20

27 Kasım 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
eray harikasın biliyosun zaten :) iyi çalşmalar..
sen de öylesin çok teşekkür ederim erdicim ;)


eraytalay - 2.12.2011 21:45:32

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu  ver 3 - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=v-KWBR3jhXo&feature=related
burdan da bakabilirsiniz B yerine B7 basıyor:) gerisi zaten full doğru :)


92mali - 2.12.2011 21:21:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sen Varsın  - AKOR
Bunun solosu lazım Acil , Nakarattaki deil digerleri...


byildiz12 - 2.12.2011 21:06:29

Anketler - En Sevdiğiniz Guns N' Roses Şarkısı
terminator2'deki şarkı: you could be mine. çok süper bi parça ya. filme de renk katıyo ayrıca...


test123 - 2.12.2011 20:59:56

Sayfalar:  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [ 4347 ]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354] 

Anket
SerdarThomas soruyor:
Sizce Hangi Enstrüman'da Uzmanlaşmak Daha Zor ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.