Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [ 4345 ]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352] 
Demolar - Ceyhun - Islak Islak
gayet profeysonel ........harika


bariscapt - 3.12.2011 04:23:39

artık aynı yorumu yazmaktan sıkıldım ,arada eeştirilcek şeyler yap:)


bariscapt - 3.12.2011 04:14:29

gerçekten çok hoş bir çalışma olmuş, sanırım akorlar size ait
mümkünse bizimlede paylaşabilir misiniz?


027_ - 3.12.2011 01:34:06

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
tebrikler emre


as_ - 3.12.2011 01:25:51

Demolar - benim hala umudum var
emeğine sağlık güzel olmuş


alfonsoneco - 3.12.2011 01:14:51

Demolar - benim hala umudum var
çok güzel eline sağlık


kutsan - 3.12.2011 01:05:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
''nodata'' sen git kullaklarını ''yıka'' bence hiç uğraşma :))) senin kullaklar tamamen delik sanırım 2 kulakla bağlantın var sanırım tünel oluşmuş orada sağdan geldimi soldan uçuyor başka türlü olmaz :)))


mrseko - 3.12.2011 00:43:26

Demolar - Ahmet - Yüzük
Güzel çalışma tebrikler


zoraki üye - 3.12.2011 00:40:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Birinci - Bal Rengi  - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=Dsep3j3CYd8
Bu adresten dinleyebilirsiniz


eniscakir - 3.12.2011 00:16:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
on numara 5 yıldız***** elinize sağlık başarılı ..!!!


sessiztranzpoze - 3.12.2011 00:08:37

agzına saglık erdi güzel olmuş cidden......
tek takıldıgım sahte keman lafı :D


emrektunca - 2.12.2011 23:25:15

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
fark ettim efendim yerinizi :) arkadaşınızında sizinde sesinizi tanıyorum emeğinize sağlık gerçekten çok güzel bi çalışma olmuş:)
sagolun varolun :)


emrektunca - 2.12.2011 23:19:28

Sayfalar:  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [ 4345 ]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352] 

Anket
VitaminC soruyor:
Bir yerde sahne alıyor olsanız, giriş parçasını hangisi yapardınız?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.