|
|
Demolar - Ceyhun - Islak Islak
gayet profeysonel ........harika
bariscapt - 3.12.2011 04:23:39
|
|
artık aynı yorumu yazmaktan sıkıldım ,arada eeştirilcek şeyler yap:)
bariscapt - 3.12.2011 04:14:29
|
gerçekten çok hoş bir çalışma olmuş, sanırım akorlar size ait mümkünse bizimlede paylaşabilir misiniz?
027_ - 3.12.2011 01:34:06
|
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
tebrikler emre
as_ - 3.12.2011 01:25:51
|
Demolar - benim hala umudum var
emeğine sağlık güzel olmuş
alfonsoneco - 3.12.2011 01:14:51
|
Demolar - benim hala umudum var
çok güzel eline sağlık
kutsan - 3.12.2011 01:05:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca ver 2 - AKOR
''nodata'' sen git kullaklarını ''yıka'' bence hiç uğraşma :))) senin kullaklar tamamen delik sanırım 2 kulakla bağlantın var sanırım tünel oluşmuş orada sağdan geldimi soldan uçuyor başka türlü olmaz :)))
mrseko - 3.12.2011 00:43:26
|
Demolar - Ahmet - Yüzük
Güzel çalışma tebrikler
zoraki üye - 3.12.2011 00:40:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Birinci - Bal Rengi - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=Dsep3j3CYd8 Bu adresten dinleyebilirsiniz
eniscakir - 3.12.2011 00:16:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca ver 2 - AKOR
on numara 5 yıldız***** elinize sağlık başarılı ..!!!
sessiztranzpoze - 3.12.2011 00:08:37
|
agzına saglık erdi güzel olmuş cidden...... tek takıldıgım sahte keman lafı :D
emrektunca - 2.12.2011 23:25:15
|
Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: fark ettim efendim yerinizi :) arkadaşınızında sizinde sesinizi tanıyorum emeğinize sağlık gerçekten çok güzel bi çalışma olmuş:) sagolun varolun :)
emrektunca - 2.12.2011 23:19:28
|
|
|