Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [ 4342 ]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  - TAB
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Leo` yazmıştı:
ya arkdaşlar ritmi ney acaba ritimle çalmak istiyorumda
6/8 lik a ayay


asdsad2 - 3.12.2011 15:49:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Eye Of The Tiger  - TAB
çalana klasikte de oluyor.


вяку αη∂ яσ¢к - 3.12.2011 15:07:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz  ver 2 - TAB
eline saglık


Alucard53 - 3.12.2011 14:45:43

Demolar - Sana Affetmek Yakışır - Fettah Can
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
sesin güzel...ama caldıgın ritmin ölçüleri parçayla uyuşmuyor bazı yerlerde..senkronda hata var
başarılar...
Teşekkürler, kendi zevkime göre çaldığımdan öyle gelmiş olabilir, daha dikkatli olmayı deneyeceğim :)


AloneGitarist - 3.12.2011 14:24:57

02 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı:
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde by_chawush yazmıştı:
Kardeşim gene çok güzel olmuş. Sen bu işi biliyosun :)
çok sagol kardeşim sen kadar olmasak da :) cok tesekkurler ;)
Senin kadar diye bişey yok kardeşim :) Çok iyisin :)


by_chawush - 3.12.2011 14:12:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Carlos Puebla - Hasta Siempre  - AKOR
iyi olmuş eline sağlık :)


zaza1207 - 3.12.2011 14:08:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - TAB
E 7-7-7-7--8-7---7-7-7-7--8-7---5-5-5-5-7-5---5-5-5-7-5---3-3-3-5-3---3-3-3-5-3---2-2-2-3-2---2-2-2-3-2-0
G------------------------------------------------------------------------------------------------------
D------------------------------------------------------------------------------------------------------
B------------------------------------------------------------------------------------------------------
A------------------------------------------------------------------------------------------------------
E------------------------------------------------------------------------------------------------------


birtanesi__ - 3.12.2011 14:06:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı:
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.
Dm ----- Cm#
Am ----- Gm#
C ----- B
Bb ----- A
Akordunu kontrol et dostum =) E tonunda çalınmıştır şarkı ve orjinal akorları da bunlardır.


LetMeLoveYou - 3.12.2011 13:48:56

Anketler - Dünyada En İyi Elektro Soloyu ........ Atar!
En hızlı soloyu Herman Li atar ( Kirk Hammet kendisi için ondan hızlısını görmedm demiştir ). En iyi Rock N Roll tarzı Jimi Hendrix. En Sanatsal soloda Slash ve Carlos Santana atar.


TheLegend - 3.12.2011 13:41:56

Kardeş bunun Tabını verebilirmsin? Linkini? Sitede bi sürü var hepsi farklı :/


Redßull - 3.12.2011 13:28:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Rolling In The Deep  - AKOR
d# yerine a# basılabilir sanırım ?


karanlikdusler - 3.12.2011 13:22:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.
Dm ----- Cm#
Am ----- Gm#
C ----- B
Bb ----- A


esperanzas - 3.12.2011 13:09:10

Sayfalar:  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [ 4342 ]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349] 

Anket
baris_kulak soruyor:
Kapo Kullanıyor Musunuz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.