|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
24 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Leo` yazmıştı: ya arkdaşlar ritmi ney acaba ritimle çalmak istiyorumda
6/8 lik a ayay
asdsad2 - 3.12.2011 15:49:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Eye Of The Tiger - TAB
çalana klasikte de oluyor.
вяку αη∂ яσ¢к - 3.12.2011 15:07:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz ver 2 - TAB
eline saglık
Alucard53 - 3.12.2011 14:45:43
|
Demolar - Sana Affetmek Yakışır - Fettah Can
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: sesin güzel...ama caldıgın ritmin ölçüleri parçayla uyuşmuyor bazı yerlerde..senkronda hata var başarılar... Teşekkürler, kendi zevkime göre çaldığımdan öyle gelmiş olabilir, daha dikkatli olmayı deneyeceğim :)
AloneGitarist - 3.12.2011 14:24:57
|
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı:
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde by_chawush yazmıştı: Kardeşim gene çok güzel olmuş. Sen bu işi biliyosun :)
çok sagol kardeşim sen kadar olmasak da :) cok tesekkurler ;) Senin kadar diye bişey yok kardeşim :) Çok iyisin :)
by_chawush - 3.12.2011 14:12:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Carlos Puebla - Hasta Siempre - AKOR
iyi olmuş eline sağlık :)
zaza1207 - 3.12.2011 14:08:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - TAB
E 7-7-7-7--8-7---7-7-7-7--8-7---5-5-5-5-7-5---5-5-5-7-5---3-3-3-5-3---3-3-3-5-3---2-2-2-3-2---2-2-2-3-2-0 G------------------------------------------------------------------------------------------------------ D------------------------------------------------------------------------------------------------------ B------------------------------------------------------------------------------------------------------ A------------------------------------------------------------------------------------------------------ E------------------------------------------------------------------------------------------------------
birtanesi__ - 3.12.2011 14:06:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı: akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz. Dm ----- Cm# Am ----- Gm# C ----- B Bb ----- A Akordunu kontrol et dostum =) E tonunda çalınmıştır şarkı ve orjinal akorları da bunlardır.
LetMeLoveYou - 3.12.2011 13:48:56
|
Anketler - Dünyada En İyi Elektro Soloyu ........ Atar!
En hızlı soloyu Herman Li atar ( Kirk Hammet kendisi için ondan hızlısını görmedm demiştir ). En iyi Rock N Roll tarzı Jimi Hendrix. En Sanatsal soloda Slash ve Carlos Santana atar.
TheLegend - 3.12.2011 13:41:56
|
Kardeş bunun Tabını verebilirmsin? Linkini? Sitede bi sürü var hepsi farklı :/
Redßull - 3.12.2011 13:28:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Rolling In The Deep - AKOR
d# yerine a# basılabilir sanırım ?
karanlikdusler - 3.12.2011 13:22:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz. Dm ----- Cm# Am ----- Gm# C ----- B Bb ----- A
esperanzas - 3.12.2011 13:09:10
|
|
|