Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [ 4344 ]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351] 
başarıların devamını dilerim abicim :) ellerine sağlık tabını atabilirmisn bana bir zahmet abi?


Extreme67 - 3.12.2011 11:38:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
Güzel olmuş eline sağlık ;)


Electro02 - 3.12.2011 11:21:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
elinize sağlık teşekkürler.
" deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.


harex - 3.12.2011 11:15:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
elinize sağlık teşekkürler.
" deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.


harex - 3.12.2011 11:15:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Devlerin Aşkı  ver 2 - TAB
güzel olmuş


Alone.Dark - 3.12.2011 11:14:06

Demolar - Ceyhun - Islak Islak
teşekkür ederim hocam. bir vakit bulsam birkaç kere daha stüdyoya gireceğim ama olmuyor ki :)


telmessos - 3.12.2011 11:11:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
on numara 5 yıldız***** elinize sağlık başarılı ..!!!
çok tesekkür ederim :)


nodata - 3.12.2011 10:44:21

Demolar - Tan-Bilir Mİ
en çok sevdiğim şarkılardan biridir güzel yorumlamışsın söylemesi zor şarkılardan biridir aslında emeğine sağlık


musica1987 - 3.12.2011 10:44:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde mrseko yazmıştı:
''nodata'' sen git kullaklarını ''yıka'' bence hiç uğraşma :))) senin kullaklar tamamen delik sanırım 2 kulakla bağlantın var sanırım tünel oluşmuş orada sağdan geldimi soldan uçuyor başka türlü olmaz :)))
sen kendi dunyanda gm'lerini basarak çalmaya devam et, hadi abisi hadi..


nodata - 3.12.2011 10:40:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19  - AKOR
ben beğendm ellerine sağlık


Fatih_Dlc - 3.12.2011 10:29:19

çok güzel bir kayıt olmuş emeğine sağlık


musica1987 - 3.12.2011 10:24:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Güneye Giderken  ver 3 - AKOR
Ritm ?


<Oq> - 3.12.2011 10:19:43

Sayfalar:  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [4343]  [ 4344 ]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350]  [4351] 

Anket
@alperenozdemir soruyor:
''PATRİCİO'' gitar markasını duydunuz mu ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.