Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [ 4343 ]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
koptum ya yorumlara :D


sahinnnn - 3.12.2011 12:55:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
teşekkürler cok güzel olmuş..acaba ritimlerini bilen varsa söleyebilirmi teşekkürler


sahinnnn - 3.12.2011 12:53:16

Demolar - Tan-Bilir Mİ
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde musica1987 yazmıştı:
en çok sevdiğim şarkılardan biridir güzel yorumlamışsın söylemesi zor şarkılardan biridir aslında emeğine sağlık
teşekkür ederim evet çok güzel sarkıdır.....
begenmene sevindim


emrektunca - 3.12.2011 12:30:13

Anketler - En Çok Hangi Grupta Gitar Çalmak İsterdiniz?
abi para olsunda ben ajdarın bile arkasında çalarım (tabi ajdarıda black çi yaparım)


orkun44 - 3.12.2011 12:19:19

Anketler - Hangisi daha iyi? (metal ile ilgilenenler)
ccc pentagram ccc


orkun44 - 3.12.2011 12:15:46

Anketler - Hangi elektro akustik gitar markasını önerirsiniz?
ibanezmi ıyyyyyy bok gibi akustik gitarlar yapıolar tabikide takamine


orkun44 - 3.12.2011 12:12:31

Anketler - Sizce Dünyanın Gelmiş Geçmiş En İyi Rock Grubu Hangisi?
metallica rock grubumu beyinsizler


orkun44 - 3.12.2011 12:11:37

Anketler - Hangisi Daha Kötü?
Pentagram Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi heavy metal grubudur Kurbanda harikadır.


orkun44 - 3.12.2011 12:07:46

Anketler - rock mı? metal mi? slow mu ? hayat tarzın!!!
black metal


orkun44 - 3.12.2011 11:59:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
ben çalamıyorum guitar proya yazdım tek tek bastan sona hızlıca çaldırdım şarkı anca öle çıktı ellerine sağlık sorun ebndeymiş tablar doğru


Extreme67 - 3.12.2011 11:55:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
sarkını orjinal versiyonunun akorları fakat seffaf oda versiyonu ile alakası yoktur ama orjinal albmü ile aynıdır


demirhan970486 - 3.12.2011 11:42:33

Demolar - benim hala umudum var
Süper >_<


lp_cns - 3.12.2011 11:41:19

Sayfalar:  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341]  [4342]  [ 4343 ]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [4349]  [4350] 

Anket
Metalmilitia. soruyor:
Sizce en iyi Rammstein şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.