03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde musica1987 yazmıştı: en çok sevdiğim şarkılardan biridir güzel yorumlamışsın söylemesi zor şarkılardan biridir aslında emeğine sağlık
teşekkür ederim evet çok güzel sarkıdır..... begenmene sevindim
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
ben çalamıyorum guitar proya yazdım tek tek bastan sona hızlıca çaldırdım şarkı anca öle çıktı ellerine sağlık sorun ebndeymiş tablar doğru
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca ver 2 - AKOR
sarkını orjinal versiyonunun akorları fakat seffaf oda versiyonu ile alakası yoktur ama orjinal albmü ile aynıdır