Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [ 4349 ]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356] 
Anketler - En Çok Hangi Grupta Gitar Çalmak İsterdiniz?
burda yok ama ATHENA da gitar çalmak isterdim
:D


AthenaKolik - 2.12.2011 18:10:07

Demolar - Hoşçakal - R. Gün
Çok teşekkür ederim. :)


ramazangun - 2.12.2011 18:00:05

Bu değerli yorum için çok teşekkür ederim. :) elinize, klavyenize sağlık.


ramazangun - 2.12.2011 17:59:42

Demolar - gökçe - tuttu fırlattı ("meltem gibi " ile düet)
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde meLisa:) yazmıştı:
çokk iiiyiiii :) bravooo
teşekkürlerrr:)


karanlikdusler - 2.12.2011 17:28:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde mrseko yazmıştı:
''birimizde'', ''Kalan'' kısmındakiler hariç diğer bütün Bb akorları yanlışdır. Doğrusu Gm olacak şarkıyı dinleyerek dediğim akoru basın!!!
"mrseko" git kulaklarını temizlettir :D


nodata - 2.12.2011 17:26:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne  - TAB
Tebrikler Bro :D


HeyArnold - 2.12.2011 16:28:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Yanlız Kalpler Sütunu  - AKOR
ritm? :)


BaTuHaUnS - 2.12.2011 15:31:41

Demolar - Suat Seçkin - Rüzgar
profesyonelce olmus seckin tebrikler


bariscapt - 2.12.2011 14:23:49

Demolar - BeyhaN_BirKalpKırıldığında
süüpeerrrrr! nefesine sağlık!


girl-gitarist - 2.12.2011 13:01:15

ŞArkıyı çok az kişi bilir ve yorumlayacak insan çok az bulunur. Çok güzel yorumlamışsın Ağzına sağlık :)


by_chawush - 2.12.2011 12:53:26

Kardeşim gene çok güzel olmuş. Sen bu işi biliyosun :)


by_chawush - 2.12.2011 12:52:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Dön  ver 4 - AKOR
ben arpej olarak pimamima kullanıyorum yerine göre yarım
ritim olarak ayaya


freedom593 - 2.12.2011 12:48:21

Sayfalar:  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [4348]  [ 4349 ]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356] 

Anket
Smooker07 soruyor:
Sizce En İyi Elektro Gitar Markası Hangisi ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.