Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [ 4356 ]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363] 
çok güzel çalmışsınız,sesiniz de insanın ruhunu dinlendiriyor ;)


rogueee - 30.11.2011 21:45:19

bravo:)


s3d0sh - 30.11.2011 20:46:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Merhaba Merhaba  ver 2 - AKOR
F#m
Söylemiştim ya dinleseydin
C#m
Sen arada sırada,
E
Bundan böyle olsa olsa seninle
D
Merhaba merhaba merhaba merhaba


Tabi bunun için komple şarkının tüm akorlarınıda değiştirmek gerekiyor ben sadece orjinal tonun o olmadığını gösterme amaçlı yazıyorum..


zorwelet - 30.11.2011 20:19:54

Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
Merhaba, eleştiye açık olmandan dolayı teşekkür ederim. otoatik falan değil bildiğin girip demoalra bakarken rastladığım bir demoya yaptığım yorumdur. Dediklerimi dinler ve en azından bu işin temelinden itibaren emek verirsen ilerde kaliteli işlere imza atarsın. Yazdğım yazıdan "hocalık" peşinde olduğum anlamı çıkmamıştır umarım, kimseye bir şey öğretmen haddime değil sadece bir eleştiridir yaptığım. Cevap vermemin sebebi demonun sayfasını daha fazla işgal etmek istememdir, sana çalışmalarında başarılar dilerim, kolay gelsin..
tesekkur ederim. elestirilerinizde hakilsiniz. dedigim gibi okul dolayisiyla pek zamanim olmuyo daha profosyonel isler yapmaya calismak icin ama ilk firsatini buldugumda caba gostercm. ilginize tekrar tesekkur ediyourm.


izzy_44 - 30.11.2011 20:15:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Merhaba Merhaba  ver 2 - AKOR
şarkının tonu bu değil arkadaşım yani bu da demek oluyorki orjinal tonu bu değil :) F#m bir nakatarat kısmına gir şu şekilde F#m---C#m---E---D birde nakarat kısmını bu şekilde dene bakalım nasıl olacak :)


zorwelet - 30.11.2011 20:13:19

30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Sesin çok çok çok hoş . (: bıkmadan dinledim diyebilirim..
çok çok çok tesekkurler ne mutluuuuu çok sevindim :)


eraytalay - 30.11.2011 20:10:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Nick Jonas - Introducing Me  - AKOR
Teşekkürler arkadaşlar


solakgitarist97 - 30.11.2011 20:04:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Dans Et  - AKOR
yine yine çok iyi :D


ferdi269 - 30.11.2011 19:32:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  ver 2 - AKOR
Çok başarılı.


Ardabickici - 30.11.2011 19:24:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  ver 5 - AKOR
bu dim ler ne anlama geliyor


raprap - 30.11.2011 19:22:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Kayıp Şehir  ver 2 - AKOR
10 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde serkan1903 yazmıştı:
Bu şarkı Özgür akkuş un şarkısıdır. Özgürüm albümünde bulunmaktadır. Gökhan türkmen sadece düet yapmıştır. Söz müzik Serkan söylemez'e aittir... Yani doğrusu Özgür akkuş kayıp şehir akor olmalıdır.
serkan söylemez gökhan türkmenın nesı bı arastır be ööwww bos konusmalar


gTaRiST. AnL - 30.11.2011 19:17:23

Demolar - Hatırla sevgili
valla ses rengi harika gitarda ufak tefek hatalar var ama akşam akşam vals yapasım geldi sayende emeğine sağlık:)


musica1987 - 30.11.2011 18:51:01

Sayfalar:  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [ 4356 ]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363] 

Anket
playboy_07 soruyor:
Sizce Buradaki Anket Soruları Nasıl?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.