Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [ 4359 ]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Sen ve Ben  ver 3 - AKOR
Gitar yanımda yok ama ilk işim bunu denemek olacak :)


cns87 - 30.11.2011 09:53:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  ver 2 - AKOR
bunun ritmi nasıl arkadaşlar


ysfshnkrc - 30.11.2011 01:57:07

güzel bir şarkı dinlemenin ve ilk yorumu yapmanın verdiği hazla gülümsüyorum :)) başarılar MÜZİK le kall....


MusicalParadoX - 30.11.2011 01:52:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Aşk Kırıntıları  - TAB
olmuş bu


5 BeRKaN 5 - 30.11.2011 01:29:50

(: gayet başarılı ... yalnız biraz daha özen gerektiriyor ..sesini kullanabiliyorsun ama kullanman gereken yerlerde kullanmamışsın (:


karanlikdusler - 30.11.2011 00:41:30

Demolar - Damarımda kanımsın
harikasın...


karanlikdusler - 30.11.2011 00:07:21

C
Gel benim ol cennet gözlüm
EM
Sar beni tut elimi al kalbimi
F G
Gör bak seveceğiz birbirimizi
G F EM
Gözbebeğim benim

C
Gel benim ol cennet gözlüm
EM
Sar beni tut elimi al kalbimi
F G
Gör bak seveceğiz birbirimizi
G F EM
Gözbebeğim benim

C AM DM
Bu aşkı sensiz yaşayamam, dayanamam
C DM EM
Sensiz olamam, dayanamam, gitme

C
Gel benim ol cennet gözlüm
EM
Sar beni tut elimi al kalbimi
F G
Gör bak seveceğiz birbirimizi
G F EM
Gözbebeğim benim

C
Gel benim ol cennet gözlüm
EM
Sar beni tut elimi al kalbimi
F G
Gör bak seveceğiz birbirimizi
G F EM
Gözbebeğim benim


yusufucar - 30.11.2011 00:05:00

sesin gayet hoş .. başarılı bir çalışma ... yalnız bende paradox a katılıyorum (: başarılarının devamını dilerim..


karanlikdusler - 29.11.2011 23:57:24

Demolar - Damarımda kanımsın
çok beğendim (:


NickLessGuitar - 29.11.2011 23:54:39

Demolar - Damarımda kanımsın
cok güzel :).......


bariscapt - 29.11.2011 23:48:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 5 - AKOR
13 Nisan 2011 Çarşamba tarihinde umosos yazmıştı:
ritm 4/4lük
A AY 8 Y AY

8: sekizlik sus var o anlamdadır.
ben yapıyorum bir türlü uyduramıyorum


mhatice - 29.11.2011 23:37:53

Demolar - Damarımda kanımsın
harika


meLisa:) - 29.11.2011 23:37:08

Sayfalar:  [4352]  [4353]  [4354]  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [ 4359 ]  [4360]  [4361]  [4362]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366] 

Anket
MDnz soruyor:
En çok hangi şarkının solosunu seviyorsunuz ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.