|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Sen ve Ben ver 3 - AKOR
Gitar yanımda yok ama ilk işim bunu denemek olacak :)
cns87 - 30.11.2011 09:53:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani ver 2 - AKOR
bunun ritmi nasıl arkadaşlar
ysfshnkrc - 30.11.2011 01:57:07
|
|
güzel bir şarkı dinlemenin ve ilk yorumu yapmanın verdiği hazla gülümsüyorum :)) başarılar MÜZİK le kall....
MusicalParadoX - 30.11.2011 01:52:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Aşk Kırıntıları - TAB
olmuş bu
5 BeRKaN 5 - 30.11.2011 01:29:50
|
|
(: gayet başarılı ... yalnız biraz daha özen gerektiriyor ..sesini kullanabiliyorsun ama kullanman gereken yerlerde kullanmamışsın (:
karanlikdusler - 30.11.2011 00:41:30
|
Demolar - Damarımda kanımsın
harikasın...
karanlikdusler - 30.11.2011 00:07:21
|
C Gel benim ol cennet gözlüm EM Sar beni tut elimi al kalbimi F G Gör bak seveceğiz birbirimizi G F EM Gözbebeğim benim C Gel benim ol cennet gözlüm EM Sar beni tut elimi al kalbimi F G Gör bak seveceğiz birbirimizi G F EM Gözbebeğim benim
C AM DM Bu aşkı sensiz yaşayamam, dayanamam C DM EM Sensiz olamam, dayanamam, gitme
C Gel benim ol cennet gözlüm EM Sar beni tut elimi al kalbimi F G Gör bak seveceğiz birbirimizi G F EM Gözbebeğim benim
C Gel benim ol cennet gözlüm EM Sar beni tut elimi al kalbimi F G Gör bak seveceğiz birbirimizi G F EM Gözbebeğim benim
yusufucar - 30.11.2011 00:05:00
|
|
sesin gayet hoş .. başarılı bir çalışma ... yalnız bende paradox a katılıyorum (: başarılarının devamını dilerim..
karanlikdusler - 29.11.2011 23:57:24
|
Demolar - Damarımda kanımsın
çok beğendim (:
NickLessGuitar - 29.11.2011 23:54:39
|
Demolar - Damarımda kanımsın
cok güzel :).......
bariscapt - 29.11.2011 23:48:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 5 - AKOR
13 Nisan 2011 Çarşamba tarihinde umosos yazmıştı: ritm 4/4lük A AY 8 Y AY
8: sekizlik sus var o anlamdadır. ben yapıyorum bir türlü uyduramıyorum
mhatice - 29.11.2011 23:37:53
|
Demolar - Damarımda kanımsın
harika
meLisa:) - 29.11.2011 23:37:08
|
|
|