|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 5 - AKOR
AAYYAY bir türlü tutturamıyorum
mhatice - 29.11.2011 23:37:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Çilekli ver 2 - AKOR
bir düzeltme
Am G gel saklanalım
diye devam edecek
sapanca - 29.11.2011 23:35:45
|
Demolar - çareler çaresiz...
teşekkür ederm düşüncelerin için sonraki sefere daha dikkatli olurum (:
karanlikdusler - 29.11.2011 23:28:43
|
Anketler - Uzaylılar Geldi Onları Korkutup Kaçırmak İçin Hangi Müzik Aletini Kullanırsınız?
28 Ekim 2010 Perşembe tarihinde ozerb96 yazmıştı: ben ajdar dinletirim :D o zaman korkup kaçmazlar,atlıcak köprü ararlar :O
freedom593 - 29.11.2011 23:02:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim ver 2 - TAB
evet arkadaş haklı ters yazmışsın
qukay - 29.11.2011 22:56:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim - TAB
08 Nisan 2011 Cuma tarihinde SNIPER559 yazmıştı: E--7-5-7----5-7-8--10-8-7-5-------- B----------------------------------
Bu sabah yerini kimler almış
E--3-2-3-5---2-2-0----------------- B-------------------3--------------
Diye düşündüm kalktığımda
E--0-2-3-2-3---2-2-0------0-2------ B---------------------3------------
Hiçbiri seni hiçbiri beni
E--0-0--------0---2-2-0------------ B------3-1-3------------3----------
hiçbiri bizi anlamamış.
E--7-5-7----5-7-8--10-8-7-5-------- B----------------------------------
Bu sabah telefonu hiç açmadım
E--3-2-3-5---2-2-0----------------- B-------------------3--------------
Çaldı durdu aldırmadım
E--0-2-3-2-3---2-2-0------0-2------ B---------------------3------------
Hiçbirşey seni seni düşünmemi
E--0-0--------0---2-2-0------3-2-3- B------3-1-3------------3----------
Engellemez ben anladım.Bu sabahh
------------------------------------------------------------------------------------
Nakarat
E--7-5-3-5-7----5-3-2-3-5---------- B----------------------------------
Gül ki sevgilim Gül ki gözlerin
E--3-2-0-2-3-2-2-0----------------- B-------------------3--------------
Solmasın sakın aşk çiçeğim
E--3-2-0-2-3---2-0---0-2---------- B------------------3--------------
Gel biraz bana Gel biraz daha
E--0--------0----2-0------------- B----3-1-3------------3-3--------
Arşa çıksın nağmelerim
--------------------------------------------------------------------------------- DOĞRUSU BUDUR.... arkadaşım solo demiş yani ara solodan bahsetmiş doğrusu budur diye kendi çapında küstahlık yapmanın ne alemi var
qukay - 29.11.2011 22:50:46
|
|
araba sesleri ortama farklı bi hava katmış :)
test123 - 29.11.2011 22:39:01
|
Demolar - çareler çaresiz...
ses güzel ama detone olduğun yerler var
test123 - 29.11.2011 22:37:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Coldplay - The Scientist - AKOR
Dsus2 akoru nedir?
omerstart - 29.11.2011 22:19:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Hepsi Bir Nefes - AKOR
bu parçanın hastasıyım yaaaa.
urcup - 29.11.2011 21:46:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça ver 2 - AKOR
21 Ağustos 2010 Cumartesi tarihinde Fatih35 yazmıştı: F# oturmamıs oraya, onun yerıne D daha guzl :) F# ?
danyal1453 - 29.11.2011 21:43:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Kasap Havası - TAB
sonda bi hata var gibi ama gerisi süper emeğine sağlık hacı :D
klasman_07 - 29.11.2011 21:43:22
|
|
|