|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Taş Duvarlar ver 2 - AKOR
Deli öfkem ve Nerde gerçek derken C yerine Am kullanın.Öyle kulak tırmalamaz.
genede güzel
frukofaruk - 29.11.2011 18:16:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Ben De Dahil - AKOR
ritim nedir dostum...emeğine sağlık bu arada
C_S - 29.11.2011 18:03:59
|
Demolar - Prensesin Uykusu
sakin, güzel olmuş.
robhalford - 29.11.2011 17:50:20
|
Anketler - Elektro Gitara Baslangıcta Hangi Markayı Tercih Edersiniz
ibanez al başlangıç için en iyisi o yamaha zaten başlangıç gitarı sayılmaz ibanez hem başlangıç için iyi hemde baya gider ki çin malları ucuz seti 545 tl
qestapo - 29.11.2011 17:38:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz ver 9 - TAB
29 Kasım 2011 Salı tarihinde smert62 yazmıştı: ritim nasıl olacak elektro gitarda şarkıyı din le kolay anlarsın
kalgonat - 29.11.2011 17:22:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca - AKOR
emek vermişsin ama maalesef olmamış kardeş..şuanda sitedeki 2. versiyon(orijinal tonalitedir) bana ait isteyen arkadaşlar oradan bakabilirler ;)
nodata - 29.11.2011 17:04:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ozan - Arkadas - AKOR
bu şarkının ritmi ne abi :D
emreerdem - 29.11.2011 16:49:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz ver 9 - TAB
ritim nasıl olacak elektro gitarda
smert62 - 29.11.2011 15:51:31
|
|
Emeklerinize sağlık..
smert62 - 29.11.2011 15:38:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Atmosfer - AKOR
C#m7 F#m Bm7 F#m Alamadığım Nefes Hangi Atmosferde bölümdeki F#m Bm7 F#m yerine F#m G#m Am/A/a7 ton olarak kullanılabilir ... Benim tavsiyem fa si fa düzeni olmuyor... fa# sol# la notaları denemek isteyen arkadaşlar birde bu şekilde denerlerse kulaklarına daha güzel bir ton gelecegine eminim ...
Muratinga - 29.11.2011 15:24:22
|
Demolar - Hallelujah
güzel olmuş..:)başarılar..
despand - 29.11.2011 15:22:26
|
Demolar - DESPAND-SAHNE
30 Ağustos 2011 Salı tarihinde freewarrior yazmıştı: ortadaki şiirimsi sözler alışıldık değil ama güzel düşünmüşsünüz hoşuma gitti. sound güzel ama sanki vokalin sesi az geliyor gibi. 5 yıldız :) ilk bestemiz de dediğin gibi vokalin sesi biraz altta kaldı ama diğer bestelerimiz de daha da iyi oldu sanırım..teşekkürler şarkımızı beğendiğin içinde...:)
despand - 29.11.2011 15:17:13
|
|
|