Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [ 4362 ]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Taş Duvarlar  ver 2 - AKOR
Deli öfkem ve Nerde gerçek derken C yerine Am kullanın.Öyle kulak tırmalamaz.

genede güzel


frukofaruk - 29.11.2011 18:16:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Ben De Dahil  - AKOR
ritim nedir dostum...emeğine sağlık bu arada


C_S - 29.11.2011 18:03:59

Demolar - Prensesin Uykusu
sakin, güzel olmuş.


robhalford - 29.11.2011 17:50:20

Anketler - Elektro Gitara Baslangıcta Hangi Markayı Tercih Edersiniz
ibanez al başlangıç için en iyisi o yamaha zaten başlangıç gitarı sayılmaz ibanez hem başlangıç için iyi hemde baya gider ki çin malları ucuz seti 545 tl


qestapo - 29.11.2011 17:38:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 9 - TAB
29 Kasım 2011 Salı tarihinde smert62 yazmıştı:
ritim nasıl olacak elektro gitarda
şarkıyı din le kolay anlarsın


kalgonat - 29.11.2011 17:22:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bulmaca  - AKOR
emek vermişsin ama maalesef olmamış kardeş..şuanda sitedeki 2. versiyon(orijinal tonalitedir) bana ait isteyen arkadaşlar oradan bakabilirler ;)


nodata - 29.11.2011 17:04:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Ozan - Arkadas  - AKOR
bu şarkının ritmi ne abi :D


emreerdem - 29.11.2011 16:49:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 9 - TAB
ritim nasıl olacak elektro gitarda


smert62 - 29.11.2011 15:51:31

Emeklerinize sağlık..


smert62 - 29.11.2011 15:38:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Atmosfer  - AKOR
C#m7 F#m Bm7 F#m
Alamadığım Nefes Hangi Atmosferde bölümdeki F#m Bm7 F#m yerine F#m G#m Am/A/a7 ton olarak kullanılabilir ... Benim tavsiyem fa si fa düzeni olmuyor... fa# sol# la notaları denemek isteyen arkadaşlar birde bu şekilde denerlerse kulaklarına daha güzel bir ton gelecegine eminim ...


Muratinga - 29.11.2011 15:24:22

Demolar - Hallelujah
güzel olmuş..:)başarılar..


despand - 29.11.2011 15:22:26

Demolar - DESPAND-SAHNE
30 Ağustos 2011 Salı tarihinde freewarrior yazmıştı:
ortadaki şiirimsi sözler alışıldık değil ama güzel düşünmüşsünüz hoşuma gitti. sound güzel ama sanki vokalin sesi az geliyor gibi. 5 yıldız :)
ilk bestemiz de dediğin gibi vokalin sesi biraz altta kaldı ama diğer bestelerimiz de daha da iyi oldu sanırım..teşekkürler şarkımızı beğendiğin içinde...:)


despand - 29.11.2011 15:17:13

Sayfalar:  [4355]  [4356]  [4357]  [4358]  [4359]  [4360]  [4361]  [ 4362 ]  [4363]  [4364]  [4365]  [4366]  [4367]  [4368]  [4369] 

Anket
Çağtay ULUSOY soruyor:
Sizce En İyi Gitar Markası?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.