|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani ver 4 - AKOR
çok iyi
tutkusavas - 28.11.2011 13:02:42
|
Anketler - Hangisi daha iyi gitarist?
yuh yaa teoman diyo adamlar cem köksalı anlarım hadi de demir demirkan ve teoman YAVUZ ÇETİN yanında adı geçmez bizzat kendileriyle konuş onlar bile yavuz çetin yanında kendini seçene küfreder be nerde duydunuz siz bir virtüözün daha iyi çalamıyorum diye intihar ettiğini pardon duymamışsınız zaten belliki
hakancengiz - 28.11.2011 12:29:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani ver 4 - AKOR
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde cyprss yazmıştı: bu akorları geçen hafta kktc nin en ünlü gitaristlerinden birinden örendim. paylaşmak sana nasipmiş =)) Cdim7 yi bulmak için neler çekmştm.. benden tavsiye orta da ki raram ları ritmli çalın çok hoş oluyor.. emeğine saglık kardeşm =) zaten pima çekerken ritmli çalcan yani tüm şarkıyı ritmli çalcaksın diye düşünüyorum.
tutkusavas - 28.11.2011 12:19:12
|
Anketler - Size Hangisi???
maNga :)
maNga Hayranı - 28.11.2011 11:59:18
|
|
muhteşem ya.her dinleyişimde yeni dinliyormusumcasına heycanlanıyorum.
oğuzhan1905 - 28.11.2011 11:32:40
|
Demolar - Üç Ayaklı Sandalyem
şarkıyı çok pesten söylemişsin...!!bide biraz fazla hızlı olmuş....!!
3-GeN - 28.11.2011 03:43:59
|
|
yaa kusura bakmada bi şarkı bundan daha kötü söylenemezdi heralde....sürekli bi ton değiştiriyosun acayip detonesin...!!
3-GeN - 28.11.2011 03:39:11
|
Demolar - Seni Seviyorum ( Bora ÖZtoprak) Nihat Kalem
sesine sağlık..mükemmel olmuşş..iyi çalışmalar..
Erdi_256 - 28.11.2011 02:06:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Adnan Şenses - Senede Bir Gün - AKOR
Dm Her zaman gamlıyım A Dm her zaman üzgün
....
Dm A Senede bir gün, Bb A senede bir gün
Bana boyle daha uygun oldu. Yine emege saygi :) İYİ MÜZİK KEYFİ YAŞAMANIZ DİLEĞİYLE
mcma - 28.11.2011 01:36:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Ne Yazar - AKOR
komedı dukkanında bole solememıstı sarkıyı
diagnosis89 - 28.11.2011 01:12:50
|
|
eray harikasın biliyosun zaten :) iyi çalşmalar..
Erdi_256 - 27.11.2011 23:57:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani ver 4 - AKOR
bu akorları geçen hafta kktc nin en ünlü gitaristlerinden birinden örendim. paylaşmak sana nasipmiş =)) Cdim7 yi bulmak için neler çekmştm.. benden tavsiye orta da ki raram ları ritmli çalın çok hoş oluyor.. emeğine saglık kardeşm =)
cyprss - 27.11.2011 23:35:06
|
|
|