Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [ 4348 ]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My İmmortal  ver 4 - AKOR
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde umutttbaysal yazmıştı:
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde paramonster yazmıştı:
ritmi rica etsem?
2/4 lük
teşekkür ederim :D


paramonster - 2.12.2011 20:48:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani (Ft. Fikret Tanış)  - AKOR
1.si harbiden şarkıyı öldürmüşsün
2.si Fikret tanış değil Fırat tanış :)


İsamert - 2.12.2011 20:46:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ah Bir Ataş Ver  - TAB
Hem yanlış hem de kısa.. gereksizdi !.


Uniqué#3nJoy - 2.12.2011 20:41:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My Immortal  - AKOR
A akorunu 056700 şeklinda basarsanız orjinal akustik tonu elde edersiniz..


Extreme67 - 2.12.2011 20:35:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Hande Yener - Atma  ver 2 - AKOR
11 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde BaRBii yazmıştı:
6/8 lik ritim nasıl atılıyor...AYY şeklinde yazarsanız sevinirm..tşkler...
aayay şeklinde çalınıyor cnm :D


AthenaKolik - 2.12.2011 20:33:19

tekrar tekrar dinliyorum. :) bu arada kaydı ses kayıt cihazıyla mı yapıyosun?


rogueee - 2.12.2011 20:07:42

Anketler - türkiye genelinin tercih ettiği gitar türü
kime sorsam elektro al diyor ya. bass gitar gibi çılgın bişey varken...


test123 - 2.12.2011 19:50:23

Anketler - En iyi AKUSTİK GİTAR sizce hangisi?
Anketlere İbanez markasını katmasanız daha sağlıklı sonuçlar elde edeceğinize eminim :)


TheLegend - 2.12.2011 19:35:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Demet Akalın - Allahından Bul  - AKOR
12 Aralık 2010 Pazar tarihinde burakaltun yazmıştı:
A
Gecelere sigmiyor
Gm
Tuketiyor dertlerim
A
Cagresizim allahim neyleyim
Gm
Keske sevmez olaydim

Gonul vermez olaydim
A
Ben aski senin gibi satmadim
Gm
Keske sevmez olaydim

Omur vermez olaydim
A
Ben aski senin gibi satmadim

Dm
Pisman olup bir gun donerse geri
A
Yillar gecti unutmadim ihanetini
Gm
Ben affetsem de yalan gozlerini
A
Allahindan bul ben susuyorum







Birde bunu deneyın
Çok kötü olmuş kardeşim k.bakmada.


pasaklı - 2.12.2011 18:57:53

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
harika olmuş arpej kısmında zaman zaman aksaklıklar geldi kulağıma düzenleme olarak güzel ama emeğine sağlık


musica1987 - 2.12.2011 18:39:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim  - AKOR
Gayet güzel olmuş .. Kulağına sağlık :)


Extreme67 - 2.12.2011 18:28:06

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
süperrötesiiii:)bayıldııım:) her zamanki gibi kaliteli bir emrektunca klasiği .. keyifle dinledim çook çoooooook güzel ya sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık:):)


sessiztranzpoze - 2.12.2011 18:19:05

Sayfalar:  [4341]  [4342]  [4343]  [4344]  [4345]  [4346]  [4347]  [ 4348 ]  [4349]  [4350]  [4351]  [4352]  [4353]  [4354]  [4355] 

Anket
erkan00 soruyor:
Oğuzhan Koç'un En İyi Şarkısı












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.