23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde umutttbaysal yazmıştı:21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde paramonster yazmıştı:ritmi rica etsem?2/4 lük
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde paramonster yazmıştı:ritmi rica etsem?
paramonster - 2.12.2011 20:48:02
İsamert - 2.12.2011 20:46:39
Uniqué#3nJoy - 2.12.2011 20:41:23
Extreme67 - 2.12.2011 20:35:28
11 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde BaRBii yazmıştı:6/8 lik ritim nasıl atılıyor...AYY şeklinde yazarsanız sevinirm..tşkler...
AthenaKolik - 2.12.2011 20:33:19
rogueee - 2.12.2011 20:07:42
test123 - 2.12.2011 19:50:23
TheLegend - 2.12.2011 19:35:56
12 Aralık 2010 Pazar tarihinde burakaltun yazmıştı:AGecelere sigmiyorGmTuketiyor dertlerimACagresizim allahim neyleyimGmKeske sevmez olaydimGonul vermez olaydimABen aski senin gibi satmadimGmKeske sevmez olaydimOmur vermez olaydimABen aski senin gibi satmadimDmPisman olup bir gun donerse geriAYillar gecti unutmadim ihanetiniGmBen affetsem de yalan gozleriniAAllahindan bul ben susuyorumBirde bunu deneyın
pasaklı - 2.12.2011 18:57:53
musica1987 - 2.12.2011 18:39:29
Extreme67 - 2.12.2011 18:28:06
sessiztranzpoze - 2.12.2011 18:19:05