Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [ 4334 ]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda  - AKOR
Evet yanlış olmuş ses doğru çıkmıyor ...


-_téoman-_ - 4.12.2011 09:41:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı  - AKOR
ritm ne arkadaşlar bilen varmı veya çıkartabilirmisniiz

http://www.youtube.com/watch?v=tHGIuu6T1eE


tugays77 - 4.12.2011 09:31:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Lise Terk - Bir Yol Bulsam  - AKOR
Ritimleri Yazar Mısınnnnnnnnnnnnnnnn ??


-_téoman-_ - 4.12.2011 09:30:53

Demolar - unutma beni
Sesin gerçekten güzelmiş .. :) Gelecek vaad ediyorsun


nskyigit - 4.12.2011 06:40:54

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
Sitedeki en güzel 'baba bir masal anlat baba' tabi ki bu..Bunun tartışılması bile yanlış :)


Erdi_256 - 4.12.2011 06:02:51

01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
erdi harikasın herzamanki gibi dostum.....
vaktin olursa asagıdaki sarkıya vokal yapsana begenirsen tabiki.altyapıları bu siteye ekliyorum

http://soundcloud.com/bariscapt/bana-oyle-bakma-vokalsiz-altyapi
çok sağol abi..beğernirsen vokal yap ne demek sen beğencek misini bakalım vokali (:


Erdi_256 - 4.12.2011 05:59:15

03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde zamansızım yazmıştı:
güzel bir çalışma olmuş tebrikler..
Teşekkür ederim..


Erdi_256 - 4.12.2011 05:58:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Melek  - AKOR
Harika olmuş, tebrikler.


ilkan61 - 4.12.2011 05:08:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yalnızlık  ver 2 - AKOR
Yanlızlık alır götürür kısmındaki ''götürür'' yerinde Bb basarsanız daha tatlı olur.


ilkan61 - 4.12.2011 05:02:04

03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde 027_ yazmıştı:
gerçekten çok hoş bir çalışma olmuş, sanırım akorlar size ait
mümkünse bizimlede paylaşabilir misiniz?

Çok teşekkür ederim, akorlarda ufak değişiklikler yaptım:

Intro:

B-F#-G#m-F#

B F# G#m
Kimbilir benden sonra
E F# B
Kaç kişi girdi hayatına
G#m F# E B
Senden sonra benim olmadı)
E F# B ) 2
Hiçbiri merhem yarama )

D#m E F#
Bıraktı sana çalışmayı artık kalemim

D#m E F#
Baktı fethi mümkün değil kalenin…, Sana dair
B
Bu son çizik bıraktığım
F# G#m
Üstüne korkarım, özleyecek seni
F# B
Benim kadar defterim


akstkgtr - 4.12.2011 04:31:12

03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
artık aynı yorumu yazmaktan sıkıldım ,arada eeştirilcek şeyler yap:)
çok sağol abi harikayım napayım :p
Tabi ki çok eksiğim var ama vokal konusunda bu kadarım, daha fazla bi şey yapamam kendi çapımızda çalıyoruz..


Erdi_256 - 4.12.2011 04:28:30

03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde musica1987 yazmıştı:
çok güzel bir kayıt olmuş emeğine sağlık
çok teşekkür ederim.


Erdi_256 - 4.12.2011 04:20:47

Sayfalar:  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [ 4334 ]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339]  [4340]  [4341] 

Anket
kulres soruyor:
Sizce Rock Müzik Misyonundan Uzaklaşıyor mu?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.