|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sevda Sinemalarda - AKOR
Evet yanlış olmuş ses doğru çıkmıyor ...
-_téoman-_ - 4.12.2011 09:41:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı - AKOR
ritm ne arkadaşlar bilen varmı veya çıkartabilirmisniiz
http://www.youtube.com/watch?v=tHGIuu6T1eE
tugays77 - 4.12.2011 09:31:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Lise Terk - Bir Yol Bulsam - AKOR
Ritimleri Yazar Mısınnnnnnnnnnnnnnnn ??
-_téoman-_ - 4.12.2011 09:30:53
|
Demolar - unutma beni
Sesin gerçekten güzelmiş .. :) Gelecek vaad ediyorsun
nskyigit - 4.12.2011 06:40:54
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
Sitedeki en güzel 'baba bir masal anlat baba' tabi ki bu..Bunun tartışılması bile yanlış :)
Erdi_256 - 4.12.2011 06:02:51
|
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: erdi harikasın herzamanki gibi dostum..... vaktin olursa asagıdaki sarkıya vokal yapsana begenirsen tabiki.altyapıları bu siteye ekliyorum
http://soundcloud.com/bariscapt/bana-oyle-bakma-vokalsiz-altyapi çok sağol abi..beğernirsen vokal yap ne demek sen beğencek misini bakalım vokali (:
Erdi_256 - 4.12.2011 05:59:15
|
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde zamansızım yazmıştı: güzel bir çalışma olmuş tebrikler.. Teşekkür ederim..
Erdi_256 - 4.12.2011 05:58:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Melek - AKOR
Harika olmuş, tebrikler.
ilkan61 - 4.12.2011 05:08:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yalnızlık ver 2 - AKOR
Yanlızlık alır götürür kısmındaki ''götürür'' yerinde Bb basarsanız daha tatlı olur.
ilkan61 - 4.12.2011 05:02:04
|
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde 027_ yazmıştı: gerçekten çok hoş bir çalışma olmuş, sanırım akorlar size ait mümkünse bizimlede paylaşabilir misiniz?
Çok teşekkür ederim, akorlarda ufak değişiklikler yaptım:
Intro:
B-F#-G#m-F#
B F# G#m Kimbilir benden sonra E F# B Kaç kişi girdi hayatına G#m F# E B Senden sonra benim olmadı) E F# B ) 2 Hiçbiri merhem yarama )
D#m E F# Bıraktı sana çalışmayı artık kalemim
D#m E F# Baktı fethi mümkün değil kalenin…, Sana dair B Bu son çizik bıraktığım F# G#m Üstüne korkarım, özleyecek seni F# B Benim kadar defterim
akstkgtr - 4.12.2011 04:31:12
|
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: artık aynı yorumu yazmaktan sıkıldım ,arada eeştirilcek şeyler yap:) çok sağol abi harikayım napayım :p Tabi ki çok eksiğim var ama vokal konusunda bu kadarım, daha fazla bi şey yapamam kendi çapımızda çalıyoruz..
Erdi_256 - 4.12.2011 04:28:30
|
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde musica1987 yazmıştı: çok güzel bir kayıt olmuş emeğine sağlık çok teşekkür ederim.
Erdi_256 - 4.12.2011 04:20:47
|
|
|