|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim - AKOR
abi bunun arpeji nasıl olcak peki?
akiilhan - 4.12.2011 15:34:50
|
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde Melko yazmıştı:
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde karanlikdusler yazmıştı: biraz daha parmaklarını hızlandırman gerekiyor bence geçişler için özellikle (: ama ellerine sağlık güzel bir solo tutturmuşsun (: teşekkürler yorum için parmak yavaşlığı klasik gitardan kayıtda 6-7 aylık(klasik gitarım o 60 liraık olanlardan 4 senelik oldu bi de ) elektro da düzenliycem bendeler falanda eklerim hoş olur heralde hoş olacağına eminim dostum (: başarılarının devamını dilerim (:
karanlikdusler - 4.12.2011 15:21:38
|
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde karanlikdusler yazmıştı: biraz daha parmaklarını hızlandırman gerekiyor bence geçişler için özellikle (: ama ellerine sağlık güzel bir solo tutturmuşsun (: teşekkürler yorum için parmak yavaşlığı klasik gitardan kayıtda 6-7 aylık(klasik gitarım o 60 liraık olanlardan 4 senelik oldu bi de ) elektro da düzenliycem bendeler falanda eklerim hoş olur heralde
Melko - 4.12.2011 15:20:11
|
|
biraz daha parmaklarını hızlandırman gerekiyor bence geçişler için özellikle (: ama ellerine sağlık güzel bir solo tutturmuşsun (:
karanlikdusler - 4.12.2011 15:18:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gitarcı - Ne Desem - AKOR
Yarım yamalak iş yapmış hiç yapma daha iyi arkadaş ..
MersinLi33 - 4.12.2011 15:13:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You - TAB
e 0-0-2-0-5-4---0-0-2-0-7-5--0-0-12-10-5-3-2--10-10-9-5-7-5
birtanesi__ - 4.12.2011 15:12:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Duydum Ki Unutmuşsun ver 2 - AKOR
bu notalara yanlış diyenlere gerçekten i-na-na-mı-yo-rum :D:D:D felaket güzel :)
Onrsal - 4.12.2011 14:58:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani (Ft. Fikret Tanış) - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde İsamert yazmıştı: 1.si harbiden şarkıyı öldürmüşsün 2.si Fikret tanış değil Fırat tanış :) evet fırat tanış olması gerekiyodu bir anlık dalgınlığıma gelmiş. ama akorlar gayet hoş oluyor
utkuaksar - 4.12.2011 14:55:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani (Ft. Fikret Tanış) - AKOR
evet fırat tanış olması gerekiyodu bir anlık dalgınlığıma gelmiş. ama akorlar gayet hoş oluyor
utkuaksar - 4.12.2011 14:54:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Unut Beni - AKOR
mükemmel ötesi :) elinize sağlık :)
r3sitaslan - 4.12.2011 14:53:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My Immortal - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde Extreme67 yazmıştı: A akorunu 056700 şeklinda basarsanız orjinal akustik tonu elde edersiniz.. Sevgili arkadaşım ben bu parçayı yazdığımda hiçbir sitede bu parça yoktu. varsa da yalan yanlış yazılmıştı. ayrıca başka bir siteden bir şeyleri kopyalayıp başka bir sitede paylaşmak saçma bir durum kanımca.ben doğrusunu yazıp senin gibi ihtiyacı olanlara yardımcı olmak için paylaştım... emeğe saygı duyması gereken biri varsa o da sensin... saygılar :)
lewosh - 4.12.2011 14:47:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı ver 2 - AKOR
Am Dm Kal gittiğin yerde mutlu ol Gm Am Ya da gel kalbimde tahta sahip ol Am Dm Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim GM Fm Am Ama karar ver tutamıyorum zamanı
aaplota92 - 4.12.2011 14:43:13
|
|
|