Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4325]  [4326]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [ 4332 ]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Salını Salını  - AKOR
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde smdsd(SamedŞad) yazmıştı:
Dm7 yerine G# olucak. Gerisi güzel.
Ama sadece nakaratta Dm7 yerine G# olucak.


smdsd(SamedŞad) - 4.12.2011 13:18:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Salını Salını  - AKOR
Dm7 yerine G# olucak. Gerisi güzel.


smdsd(SamedŞad) - 4.12.2011 13:15:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
AA - YAY


Dumanyak' - 4.12.2011 13:07:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Son Vapur  - AKOR
ritim: akyyky arpej: pimami


burc19 - 4.12.2011 12:51:26

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Sitedeki en güzel 'baba bir masal anlat baba' tabi ki bu..Bunun tartışılması bile yanlış :)
oyle bi iddiam yok begenilsin yeter erdi :) saolasın


bariscapt - 4.12.2011 12:38:58

Demolar - Bariscapt--Gönül
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
yine döktürmüşsün valla.....
emegine saglık abi müzikle kal...
eyvallah emre elimden geldigince iste.begenmene sevindim
sen bu yogun tempoda boyle kayıtlar yapıyorsun bu bile bi başarı kaldı ki hakikaten emek verdigin her saniyesinden belli devamını bekliyoruz abi...
saol emre.........tekrar tesekkurler


bariscapt - 4.12.2011 12:37:10

25 Ekim 2011 Salı tarihinde bukyman yazmıştı:
dostum bozmak istemedim ama tutamadım kendimi kusura bakma bunu sungha jung çalıyor sende ses kaydı yapmışsın eğer yanılıyorsam inanılmaz bi gitaristsin ama yanıldığımı pek zannetmiyorum lütfen insanları kandırmayalım...
katılıyorum :S


meLisa:) - 4.12.2011 12:29:42

Demolar - Klasik Gitar Solo Doğaçlama
flamenko adı üstünde :)


meLisa:) - 4.12.2011 12:27:29

Demolar - Klasik Gitar Solo Doğaçlama
çok hoşşşşş :):) ...


meLisa:) - 4.12.2011 12:25:42

Anketler - Türkiyenin En İyi Rock Grubu?
08 Eylül 2011 Perşembe tarihinde viyola83 yazmıştı:
Sanırım çoğu kişi kurbanı dinlemiyor. Duman ve Kurbanı eşit görebilirim ama mor ve ötesi tam rock değil bence.
duman-kurban eşit görmek bravoo sanaa...beyler biraz malt dinleyin bence Türkiyedeki en adam gibi çalan müzik grubu solistleri de çok iyi eski antisilence bildiğim kadaryla çalan arkadaşlar bi dinleyin sonra bidaha gelin emi abim


mertr - 4.12.2011 11:56:42

Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
98 kişi dinlemiş ve 0 yorum?????iyi de olsa kötü de olsa birileri yazmalıydı bence...
bir ton pesten soylersen cıkısların daha gür olur dahaa baskılı cıkar bence...
başarılar dilerim....
haklısın bende farkındayım bir dahakine öyle yapacağımdan şüphen olmasın :) teşekkürler..


karanlikdusler - 4.12.2011 11:48:47

Demolar - ajda pekkan - bambaşka biri
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde oldcity26 yazmıştı:
burda kendini bişeymiş gibi borusunu öttüren onca adamdan o kadar güzel bi sesin var ki.. rahat mı rahat söylemişsin yani şarkıyı.. tebrik ederim.
çok teşekkür ederim düşüncelerin için ..


karanlikdusler - 4.12.2011 11:47:41

Sayfalar:  [4325]  [4326]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [ 4332 ]  [4333]  [4334]  [4335]  [4336]  [4337]  [4338]  [4339] 

Anket
Tmrsmy soruyor:
Sizce Pop Müziğin En İyi Kadın Sesi Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.