valenciaguitar - 5.12.2011 18:29:28
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:hayata dönmüşün :):))güzel olmuş
Erdi_256 - 5.12.2011 18:26:37
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:çook güzel olmuş.ağzına sağlık.....
Erdi_256 - 5.12.2011 18:25:57
fthbaba - 5.12.2011 18:04:38
esrana - 5.12.2011 17:14:06
gitarist_ömer10 - 5.12.2011 17:11:06
21 Haziran 2011 Salı tarihinde DénGe.S!z yazmıştı:ilk defa duyanların kafasına sıçıyim
dumancıyız - 5.12.2011 16:57:22
livecodmete - 5.12.2011 16:32:36
esrana - 5.12.2011 16:30:19
quitar_ibrahim - 5.12.2011 16:28:22
esrana - 5.12.2011 15:45:27
esrana - 5.12.2011 15:14:09