|
|
06 Aralık 2011 Salı tarihinde TaTaRoV yazmıştı: bilgısayarında kalsa daha hoş olurmus Ama o zaman sen böyle yorum yapamazdın ?
smert62 - 6.12.2011 20:39:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Sar Beni Başkasına Yasakla - AKOR
arkadaslar yenı uyeymdee sarkının solosunu yazma ıhtımalnz varmı ?
ihsannn - 6.12.2011 20:32:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik ver 5 - AKOR
on numara olmuş yapan ele sağlık ...
esperanzas - 6.12.2011 20:28:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Yok Böyle Birşey ver 2 - AKOR
Hoş olmuş eline sağlık :)
KaybolanPena - 6.12.2011 20:01:40
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (: bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :) beni şimartıyosunuz ama :) daha özgün istiyorum :) peki düşünmeliyim biraz :) düşünmene gerek yok,içinden ilk geceni söyle işte :)
rogueee - 6.12.2011 19:52:29
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde dewilmuro yazmıştı: eline sağlık hocam güzel olmuş yalnız detonelerde yok değil :)) devamnını bekleriz :)) başarılar.. amatörlük :)) ... tşkedrim
VUSLAT35 - 6.12.2011 19:48:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Sana Git Diyemem ver 6 - AKOR
güzel olmuş ellerine sağlık :)
DeWiLoFGuiTaR - 6.12.2011 19:46:56
|
|
bilgısayarında kalsa daha hoş olurmus
TaTaRoV - 6.12.2011 19:44:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
Şarkıda '' G '' akoru yok nerden çıkıyo bu saçma akorlar. Şarkıda 3 tane akor var onları da arkadaş yazmış zaten gayet doğru kulağına sağlık. Halil Sezai Kapo 6 dan söylüyo bu videoda ( Kapo da kullanmıyo ama 6 diyelim yine )
http://www.youtube.com/watch?v=Z71YaQ7lmMg
Erdi_256 - 6.12.2011 19:40:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Serseri Mayın - AKOR
Yahu repertuara mecburen eklemek için çıkardım akorları şimdi, şarkıyı ilk defa dinliyorum. Şarkı Gary Allan Runaway den arak. Giriş melodisi ve arada ki nakarattan sonra ki solo Runaway in birebir aynısı. E zaten şarkıyı güzel yapan ana hatları birebir aynı. Bir de Athenakolikmidir nedir öyle bir üye, iki ayrı hesabından Athena için daha önceden de hırsız dediğimden bana özelden yazmıştı arak değil onlar cover alıyorlar bazı şarkıları özür dile falan diye:)
Bu adamların ruhunda var hırsızlık. Diğer şarkılarını dinlesem onlarında hangi şarkılardan arak olduğunu bulucam da, harcamak istemiyorum zamanımı. O yüzden o arkadaş bu yorumumu okuyorsa bir dinlesin runaway i ondan sonra savunsun çok sevdiği arak grubu.
biolab - 6.12.2011 19:06:57
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (: bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :) beni şimartıyosunuz ama :) daha özgün istiyorum :) peki düşünmeliyim biraz :)
Erdi_256 - 6.12.2011 19:06:54
|
Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (: bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :) beni şimartıyosunuz ama :) daha özgün istiyorum :)
rogueee - 6.12.2011 19:03:47
|
|
|