Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [ 4315 ]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322] 
Anketler - Ülkemizde sosyal mesaj verici yada siyasal içerik taşıyan şarkıların sayısı arttırılmalı mıdır?
Siyasal içerikli değilde sosyal mesaj verici artarsa iyi olabilir.


TheLegend - 7.12.2011 21:18:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  - AKOR
ful bareli süper oluyor:)


beydama - 7.12.2011 21:09:41

arkadaşım çok güzel çalmıssında sesin çok tiz kalmış bana göre ama alınma sakın güzel bir sesin var ama buna uymamış yalın murat boz sesi var sende bu şarkıya kalın bir ses lazım bason mesela..


beydama - 7.12.2011 20:55:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?


yiqitserdar - 7.12.2011 20:22:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük  - AKOR
arkadaşlar vuruş şekli nasıl olcak 1asagı 2 yukarı3yukarı felan varya o nasıl olca ritimi ?


yiqitserdar - 7.12.2011 20:18:51

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
arkadaş, sanatçı demişsin grup vermişsin :)


gitarist-man - 7.12.2011 20:03:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Çok Özlüyorum Seni  - AKOR
Ellerine sağlık üstad.Gerçekten çok kaliteli bir kulağın var.Ve en üstte yorum yapan arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum.Bu akorlara kötü diyecek kadar berbat bir kulağa sahip kişiler ya bu işi bıraksın,ya da öğrenmeden yorum yapmasınlar.Bu akorlar 4 4 lüktür ya da değildir bunu anlayabilecek kadar profesyonel değilim ama şu akorlar bence çok kaliteli.Ellerine sağlık.Saygılar.


takvim27 - 7.12.2011 19:41:25

Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (:
bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)
beni şimartıyosunuz ama :)
daha özgün istiyorum :)
peki düşünmeliyim biraz :)
düşünmene gerek yok,içinden ilk geceni söyle işte :)
Tamam o zaman..
Ses rengin çok güzel. Vokalini de beğeniyorum. Kayıtta bi kaç ara solo atabilirsin sonuçta kayıt bu canlı söylemiyosun. Yani vokalin güzelliğini daha iyi yansıtcak kayıtlar bekliyorum. İyi çalışmalar..
bilsem emin ol solo atardım :) bi kaç şarkı önerebilirsin..;)


rogueee - 7.12.2011 19:10:37

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
06 Aralık 2011 Salı tarihinde burak01907 yazmıştı:
harika ötesi=))
çok teşekkürler ;)


rogueee - 7.12.2011 19:09:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Evlerinin Önü Boyalı Direk  ver 5 - AKOR
güzel olms


secquin - 7.12.2011 19:06:24

teşekkürler yorumlarınızı için.


Nereye Abim - 7.12.2011 18:31:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Ebruli  - AKOR
14 Ekim 2011 Cuma tarihinde Kamer87 yazmıştı:
begendimm :) eline saglik kardesim :)
Tesekkur ederim :) bu arada g# sorunu aşılmadi mi?


cns87 - 7.12.2011 18:13:31

Sayfalar:  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [ 4315 ]  [4316]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322] 

Anket
LACUSTOMSHOP soruyor:
hangi elektro gitar seni yansıtıyor













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.