Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
bende emrektunca ya katılıyorum..biraz düz olmuş böyle..nakarat dediğin yer kendini belli etmeli..başarılar..
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Bir Veda Havası - TAB
güzel kardeşim eline sağlık parmaklarını kapo 3 kullanarak çalmayı denersen daha iyi olur bölede güzel emeğine kulağına sağlık